“Meta” ražos ar mākslīgo intelektu darbināmas brilles

© Unsplash

Tehnoloģiju uzņēmumi “Meta” un “EssilorLuxottica” plāno izlaist savu ar mākslīgo intelektu darbināmo viedbriļļu versijas ar “Oakley” un “Prada” zīmoliem, ziņo CNBC.

“Prada” pievienošana ir “Meta” pirmais solis ceļā uz valkājamās aparatūras pieejamību lielākam modes uzņēmumu skaitam. CNBC pārskatīja dokumentu, kurā teikts, ka jaunās “Luxottica” brilles būs paredzētas sportistiem. “Meta” briļļu mērķauditorija ir aktīvi patērētāji.

Atkarībā no versijas, brilles varētu maksāt aptuveni 360 ASV dolāru un tās ir izturīgākas pret laikapstākļiem nekā iepriekš izlaistie “Ray-Ban” analogi, tomēr pirmajā “Oakley Meta” briļļu versijā būs līdzīga tehnoloģija kā 2023. gadā izlaistajās “Ray-Ban Meta” brillēs.

Uzņēmums “Luxottica”, kura galvenā mītne atrodas Francijā un Itālijā, ir noslēdzis licencēšanas līgumus ar vairāk nekā 150 zīmoliem, un tam pieder tādi ievērojami zīmoli kā “Ray-Ban”, “Oakley”, “Vogue Eyewear” un “Persol”.

“Meta” līgums ar “Prada” tika noslēgts pēc tam, kad modes uzņēmums decembrī uz 10 gadiem atjaunoja briļļu licencēšanas līgumu ar “Luxottica”.

Papildus tam, ka “Prada” brilles nodrošina Meta augstas klases partnerību, tās varētu būt īpaši piemērotas tehnoloģiju uzņēmumam, jo ​​daudziem zīmola modeļiem ir biezas briļļu kājiņas, norāda bijušie “Meta” darbinieki. Tas nodrošina lielāku vietu daudzu viedajām brillēm nepieciešamo komponentu, tostarp mikrofonu un mikroshēmu, izvietošanai.

Nav skaidrs, kad tiks paziņots par “Prada” darījumu un produktu līniju.

“Meta” pirmo reizi sadarbojās ar “EssilorLuxottica” 2019. gadā, lai kopīgi izstrādātu “Ray-Ban” brilles. Abi uzņēmumi pirmo versiju izlaida 2021. gadā, bet panākumus guva pēc otrās paaudzes briļļu izlaišanas 2023. gadā.

Šī versija ir aprīkota ar “Meta AI” balss asistentu un ietver funkcijas, kas, pieslēdzoties viedtālrunim, ļauj lietotājiem atpazīt pilsētas orientierus, iegūt receptes, skatoties uz sastāvdaļām, kā arī ierakstīt un sūtīt balss ziņojumus pakalpojumos “WhatsApp” un “Messenger”.

Tikmēr konkurence tirgū kļūst arvien karstāka.

Pagājušajā mēnesī, thenoloģiju gigants “Alphabet” paziņoja par 150 miljonu dolāru vērtu partnerību ar “Warby Parker” un tā kas paredz abu uzņēmumu sadarbību, lai izlaistu brilles, kas aprīkotas ar “Google Gemini” mākslīgā intelekta palīgu. Uzņēmumi plāno izlaist brilles kaut kad pēc 2025. gada.

Arī “Snap” paziņoja, ka plāno izlaist sestās paaudzes viedās brilles ar jaunu zīmolu “Specs”. Šīs brilles, kuru izlaišana paredzēta 2026. gadā, ietvers paplašinātās realitātes tehnoloģiju un būs mazākas un vieglākas nekā iepriekšējie “Snap” produkti.

Svarīgākais