̧emot vērā Latvijas Hokeja federācijas (LHF) un Praktiskās Mārketinga Akadēmijas (PMA) noslēgto vienošanos par hokeja sporta veida popularizēšanu, jaunas iespējas ir pavērušās arī tiem uzņēmumiem, kas izvēlējušies atbalstīt gan hokeju kā sporta veidu, gan LHF vai konkrētus hokeja izlases spēlētājus.
“Mēs saprotam, ka katram uzņēmumam, kas ir gatavs sniegt atbalstu hokeja attīstībai Latvijā, vienlaikus ļoti būtiska ir sponsorēšanas atdeve – atpazīstamības un publicitātes paaugstināšanās, ko organizācija var gūt. Lai ieguvēji būtu vienlaikus Latvijas hokeja izlases, hokeja federācija un uzņēmumi, kas hokeju atbalsta, tika piesaistīta PMA, kas individuāli strādās ar katru, kas kļūs par LHF atbalstītāju, sponsoru,” norāda LHF preses sekretārs Māris Gorbunovs.
Atbalsta iespējas Latvijas Hokeja federācijai, sporta komandām un spēlētājiem ir ļoti plašas un dažādas to apjoma ziņā, tādēļ katrs uzņēmums var sniegt savu ieguldījumu, pretī saņemot sabiedrības uzmanību un atpazīstamību. Hokejs ir viens no populārākajiem sporta veidiem Latvijā, tādēļ arī sabiedrības uzmanību piesaistīt ir daudz iespējamāk nekā citiem maz zināmiem sporta veidiem. PMA izstrādāta jauna pieeja sponsorēšanas aktivizācijai, sniedz plašu efektivitāti.
Visi uzņēmumi, kas vēlas finansiāli vai ar savu produkciju atbalstīt LHF un sportistus, aicināti sazināties ar PMA, lai meklētu un rastu labākos risinājumus, kā viņu atbalsts var sniegt labumu ne tikai hokeja attīstībai Latvijā, bet arī nodrošināt maksimāli plašu, efektīvu publicitāti sponsoram.
Interesenti var rakstīt PMA uz e-pastu info@marketings.lv vai zvanīt 20076860 līdz š.g. 30. novembrim.