Šosezon Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" ieņēmumi ir bijuši par pusotru miljonu latu lielāki nekā iepriekšējā sezonā, kas ļāva nopelnīt vairākus simtus tūkstošus latu, intervijā laikrakstam "Dienas Bizness" norāda "Dinamo" ģenerāldirektors un valdes loceklis Zigmārs Priede.
Savukārt kluba apgrozījums bijis nedaudz virs deviņiem miljoniem.
Kā atzīst Priede, aizvadītā sezona klubam ir bijusi veiksmīga gan apmeklētības un skatītāju attieksmes, gan arī finansiālajā ziņā.
"Taču mēs nedomājam apstāties pie sasniegtā. Neiešana uz priekšu nozīmē iešanu atpakaļ. Mūsu ieņēmumi ir palielinājušies, bet izdevumi - samazinājušies, neraugoties uz to, ka šobrīd mums ir pilnvērtīgs fārmklubs "Dinamo Juniors"," akcentē "Dinamo" ģenerāldirektors, piebilstot, ka fārmklubs patlaban nozīmē tikai izdevumus.
"Dinamo" izdevumi samazināti, optimizējot faktiski visas izdevumu pozīcijas. "Runājām ar saviem sadarbības partneriem, piegādātājiem. Izvērtējot pašreizējo ekonomisko situāciju, kā arī nākotnes prognozes, no šiem sadarbības partneriem pretimnākšana bija, un katrs no viņiem samazināja savu pakalpojumu cenas. Tika optimizēts arī kluba menedžmenta skaits un veiktas atlikušo darbinieku algu korekcijas. Nevar nepieminēt arī šāgada KHL reglamentu, kas paredzēja 24 līgas klubus sadalīt divās konferencēs, un tas ļāva optimizēt lidojumu izmaksas, jo bija mazāk jādodas uz Sibīriju un Tālajiem Austrumiem, kas ļāva ieekonomēt nepilnus 200 000 latu," stāsta Priede.
Savukārt sponsoru naudas apjoms, salīdzinot ar pirmo sezonu, palielinājies apmēram astoņas reizes. Klubs cer, ka arī nākamajā sezonā šī tendence saglabāsies, jo kopējās kluba gada izmaksas ir apmēram 15 miljoni ASV dolāru.
Ar vienu sponsoru jau noslēgts jauns sadarbības līgums - tas ir "Aldaris". "Arī no pārējiem sponsoriem neviens nav teicis nē turpmākai sadarbībai, bet konkrētas sarunas par līgumu nosacījumiem vēl nav bijušas. Interesi izrādījuši arī vairāki jauni potenciālie sponsori," norāda kluba ģenerāldirektors.