Kāda sieviete portālā "sudzibas.lv" dalījusies ar savu pieredzi - apmeklējot kādu veikalu Rīgā, saskārusies ar sliktu attieksmi no pārdevējas puses.
Sieviete raksta, ka gājusi iepirkties kopā ar bērnu un viņam esot bijis jānoskatās uz visu notiekošo.
"Esmu šokā pēc sava apmeklējuma Tallinas ielas "Elvi" veikalā.
Salikusi pilnu groziņu ar pirkumiem, gāju pie kases. Pēc šī veikala remonta ir diezgan neērti izlikt preci, ja tās ir daudz, tāpēc noliku pilno groziņu pārdevējai uz galda, pēc kā sekoja pārdevējas atbilde: novāc to grozu un liec uz galda!
Es: ja izkrāmēšu visu uz galda, tad tas viss kritīs zemē, jūs taču redzat, ka vietas nepietiks.
Pārdevēja: tā jau vairs nav mana problēma.
Es: tad es nevēlēšos izvārtītu preci pirkt.
Pārdevēja: tas jau ir jusu izvēle!
Tad es paņēmu maisiņu un teicu, lai izsit.. Sāku krāmēt iekšā preci... Uz ko man sāka bļaut virsū un teikt: kā lai es viņu izsitu!
Teicu, ka jums ir jāzina kods, bet ja nē, tad padevu viņai citu maisiņu, lai izsit... Un tad sekoja atbilde: tagad tu to maisu nepiespraudīsi atpakaļ kā bija... Sēdēja un lamājās..
Beigās man jau vajadzēja viņai atgādināt, ka aiz manis stāv vēl citi cilvēki (kuri arī bija šokā) un vai mani beidzot apkalpos nevis attiecības risinās.
Šai pārdevējai pat bija vienalga, ka man bērns stāv blakus un ka viņai tas viss bija jāklausās," pieredzē dalās veikala pircēja.
Tikmēr ieraksta komentētāji sadalījušies "divās frontēs" - daļa saka, ka kasieres pienākumos neietilpst grozu krāmēšana, tikmēr otra daļa ir pārliecināta, ka tie ir pārdevēja - kasiera vistiešākie pienākumi.