Pircējs jūtas apkrāpts, jo veikals neatmaksā naudu par telefonu

© Ekrānuzņēmums no video/ Bez Tabu

Kāds jaunietis vārdā Ēriks pirms vairāk nekā mēneša nolēma iegādāties jaunu telefonu. Apzinot visas iespējas, Ēriks izvēlējās telefonu pirkt internetveikalā, kurā tas bija par 100 eiro lētāks nekā citur. Tomēr izrādījās, ka prece nav tāda, kā cerēts, bet internetveikals atmaksāt naudu nevēlas, vēsta raidījums "Bez Tabu".

"Telefonu pasūtīju internetveikalā un atzīmēju, ka gribu maksāt skaidrā naudā un uz vietas. Ierados pie viņiem attiecīgi, apskatīju uz ātro telefonu. Nebiju ne ieslēdzis, ne apskatīju kastē piederumus. Es samaksāju un devos prom," stāsta jaunietis. Tomēr jau tajā pašā dienā jaunietis atklājis, ka ieslēdzot telefonu automātiskā valoda ir ķīniešu valoda un telefona uzlādes ierīcei ir "angļu rozete". Ēriks nolēma izmantot savas patērētāja tiesības un atgrieza telefonu atpakaļ veikalā. Divu nedēļu laikā neviens no internetveikala darbiniekiem ar jaunieti nesazinājās un neinformēja par tālāko notikumu gaitu.

Internetveikala pārstāvis Raitis Striguns stāsta: "Uz Jums (Ēriku) 14 dienu likums neattiecas. Cilvēks atnāca, izvēlējās telefonu, pārbaudīja un aizgāja. Mums uz galda stāvēja vairāki telefoni, no kuriem viņš izvēlējās." Ēriks gan apgalvo, ka tās ir muļķības. Arī internetveikalā nemana plauktus ar precēm un pēc žurnālistu jautājuma, vai ir iespējams apskatīt kādu telefonu R. Striguns atbild, ka to pievedums gaidāms pēc dažām stundām.

Ekrānuzņēmums no video/ Bez Tabu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā norāda, ka pircējam ar iesniegumu jāvēršas pie viņiem. Centrs var izveidot strīdu risināšanas komisiju, kuras lēmums ir rekomendējošs, taču, ja tas netiek pildīts, patērētāju var ievietot melnajā sarakstā.