Neapmierināta kliente mēnešiem ilgi terorizē dzīvnieku draugus

© Ekrānuzņēmums no video/ Bez Tabu

Zirgu fanu klubs "Īriss" kopš pagājušā gada augusta nespēj sniegt pilnvērtīgus kluba pakalpojumus, jo kāda neapmierināta kliente nemitīgi terorizē kluba vadību veicot "tukšus'' telefona zvanus, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Neapmierinātā kliente ik pēc pāris minūtēm zvana uz kluba telefonu un tādējādi aizņem tālruņa līniju. Līdz ar to potenciālie kluba klienti nevar sazvanīt tā darbiniekus un pieteikt izjādes. Numurs, no kura tiek veikti zvani, ir slēpts un uzrādās kā "Anonīms".

Zirgu fanu kluba pārstāve Agnese stāsta, ka pagājušā gada augustā pie viņiem uz zirgu nometni atbrauca kāda sieviete. Kopā ar citiem klientiem visi devušies pastaigā gar jūru. Pēc pastaigas, sieviete pati nolēca no zirga, izbiedēja citu klientu zirgus un aizskrēja prom. Pēcāk kluba pārstāvji sievieti satika autobusa pieturā un vaicāja, kāpēc viņa šādi rīkojās. Kliente atbildēja, ka viņa klubam vairs neļaus mierīgi pastāvēt, zvanīs un traucēs tā darbību. Kopš tā brīža Agnese savā telefona nemitīgi saņem zvanus no šīs sievietes.

Agnese vērsās pēc palīdzības pie policijas, tomēr tur tika saņemta atbilde, ka šajā gadījumā policija nespēj palīdzēt un jāvēršas pie tālruņa operatora. Valsts policijas pārstāvis Dairis Anučins stāsta: "Šādas darbības pa telefonu, kā zvanīšana personai vairākkārt, uzmācīga zvanīšana, kas personai traucē normālo ikdienu, bet nerada citas sekas nerada, saskaņā ar likumu, nav sodāmas."

Savukārt "Tele2" apgalvo, ka pagaidām nespēj palīdzēt. Kompānijas informācijas drošības speciālists Ģirts Kaimiņš stāsta: "Šobrīd esam saņēmuši informāciju no klienta, kuru vēlamies precizēt. Kolīdz iegūsim informāciju par savienojumu laikiem, tā mēs nekavējoties spēsim konstatēt, vai tas ir reāls telefons vai interneta programma. Ja tas ir reāls numurs un mūsu klients, tad mums ir pienākums viņu brīdināt par labticības noteikumu pārkāpumiem. Ja tas tiek ignorēts, tad mēs varam ierobežot arī šī klienta pakalpojumu loku."

Svarīgākais