Viesojoties tirdzniecības centrā "Spice" Demirr Opletin nolēma arī apmeklēt „Lido”. Taču redzētais viņu pārsteidza – ēdienu stendā bija redzams prusaks.
Uzfilmēto viņš publicējis facebook, novēlot visiem labu apetīti. Viņš arī piebilst - administrācija esot paskaidrojusi, ka šāda situācija ir normāla un šādus skatus var ieraudzīt jebkur "Spicē".
Ar video dalījušies jau vairāk kā 5000 facebook lietotāji.
AS LIDO Kvalitātes un sortimenta attīstības daļas vadītāja Gunita Daine skaidro:
''Mūsu uzņēmumā vislielāko uzmanību pievēršam gan produktu, gan apkalpošanas kvalitātei. Tāpat katru dienu veicam kvalitātes pārbaudes. LIDO ir noslēgts līgums ar deratizācijas un dezinsekcijas uzņēmumu, kas sniedz regulārus kaitēkļu apkarošanas pakalpojumus un regulāri notiek apsekošana. Mūsu restorānos tāda situācija nav pieļaujama, par ko atvainojamies klientiem. Pēc sociālajos tīklos publicētā video saņemšanas operatīvi īstenojām lielo apstrādi, tostarp ģenerālo tīrīšanu visos cehos kopā ar deratizācijas pasākumiem, un kaitēkļi mūsu virtuvē nav novēroti. Cieši sadarbojamies ar tirdzniecības centru un šādus pasākumus turpināsim veikt pastiprinātā režīmā, darot visu iespējamo, lai pārliecinātos, ka līdzīgi gadījumi mūsu restorānā netiek pieļauti.''