Kāda internetveikala "1a.lv" kliente Dace ir neapmierināta ar šī veikala darbu un uzskata, ka ir maldināta saistībā ar iegādātā telefona garantiju, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Tiek vēstīts ka pagājušajā gadā Dace iegādājusies jaunu telefonu, kurš viņai godam kalpojis vienu gadu. Pēc tam sieviete pamanījusi, ka tālruņa baterija ir uzpūtusies un vērsusies pie norādītā servisa, kur tiek veikts internetveikalā nopirkto preču garantijas remonts. Pēc vairāk nekā trīs nedēļām Dace saņēmusi atbildi, ka saskaņā ar garantijas līgumu, telefona baterija mainīta netiek. "E-pasta sarakstē man norādīja, ka telefona baterija, gluži kā austiņas un lādētājs, ir aksesuārs, uz kuru neattiecas divu gadu garantija" vēsta sieviete.
Interneta veikala "1a.lv" pārstāve vēsta, ka ražotājs var noteikt atsevišķu garantijas laiku detaļām, kas nav telefons. Šajā gadījumā baterijai ir noteikts 6 līdz 12 mēnešu garantijas periods. Citi noteikumi attiecas uz telefoniem, kuru baterija ir iebūvēta telefonā, vai ja baterija tiek pirkta atsevišķi. Šādos gadījumos gan baterijas, gan telefona garantijas periods ir divi gadi.
Tomēr raidījuma žurnālisti pārliecinās, ka interneta veikala zvanu centrā klienti tiek maldināti, jo tiek apgalvots, ka divu gadu garantijas periods attiecas uz visām komplektā ietilpstošajām detaļām. "1a.lv" pārstāve vēsta, ka tiks veiktas pārrunas, lai šāda situācija vairs neatkārtotos.