Kāda mikroblogošanas vietnes twitter lietotāja dalījusies ar attēlu, kurā redzama apģērba veikala nosūtīta īsziņa klientiem. Tiesa, šoreiz viņu pārsteidzis tas, cik daudz kļūdu pieļauts nosūtītajā tekstā.
Apģērbu veikals klienti informējis par to, ka veikalā sākušās atlaides. Īsziņas saņēmēju nav apmierinājis fakts, ka atsūtītajā tekstā ir pieļautas vairākas kļūdas, un viņa nosūtījusi atbildi, kurā lūgusi izlabot pieļautās nepilnības. Veikals meitenes padomu uztvēris ļoti pozitīvi un izteicis pateicību par labojumiem. Tomēr interesanti, ka arī atbildes īsziņa ar paskaidrojumu, kāpēc kļūdas pieļautas, ne tuvu nav līdzinājusies pareizai latviešu valodai.
Tomēr, protams, nav iespējams pateikt, vai īsziņas patiesi izsūtījis konkrētais uzņēmums.
Kad garas un mīkstas burtas nevar rakstīt. pic.twitter.com/Nh544fFgwR
— Sabīne K-Prūse (@sabine_pruse) May 25, 2016