ASV kompānija "Twitter" otrdien paziņoja par izmēģinājuma projektu, kurā tvītu maksimālais garums tiks palielināts no 140 līdz 280 zīmēm, mēģinot veicināt šī sociālā tīkla izaugsmi, kuras temps ir palēninājies.
Sanfrancisko bāzētā kompānija pavēstīja, ka šī izmēģinājuma mērķis ir pievērsties daudzu lietotāju "svarīgam neapmierinātības cēlonim" - tam, ka tvīti ir pārāk īsi.
"Neliela grupa" lietotāju varēs izmantot jauno limitu, pirms kompānija izlems plašāk ieviest šīs pārmaiņas.
"Mēģināt iespiest savas domas tvītā - mēs visi to esam darījuši, un tas ir grūti," kopīgā paziņojumā šajā mikroblogu vietnē atzina produktu menedžere Alīza Rozena un programmatūras inženieris Ikuhiro Ihara.
"Mēs darām kaut ko jaunu: mēs izmēģināsim garāku limitu - 280 zīmes - valodās, kuras ietekmē šī saspiestība."
"Twitter" plāno atstāt spēkā līdzšinējo garuma ierobežojumu tvītiem japāņu, ķīniešu un korejiešu valodās, kuru rakstība ļauj pateikt vairāk mazākā zīmju skaitā, nekā tas iespējams citās valodās.
"Mūsu pētījumi rāda, ka zīmju skaita ierobežojums ir svarīgs neapmierinātības cēlonis cilvēkiem, kuri tvīto angļu valodā, bet ne tiem, kuri tvīto japāņu valodā," rakstīja Rozena un Ihara.
"Mēs arī redzam vairāk cilvēku tvītojam visos tirgos, kur cilvēkiem nav jāiespiež savas domas 140 zīmēs un pat paliek pāri dažas neizmantotas zīmes."
"Twitter", kas 2013.gadā kļuva par biržā kotētu akciju sabiedrību, vēl nav guvusi peļņu, lai gan starp pastāvīgajiem lietotājiem ir daudzas slavenības, žurnālisti un politiķi, tai skaitā aktīvais tvītotājs ASV prezidents Donalds Tramps.
"Twitter" jaunākajā ziņojumā par savu darbību pēdējā ceturksnī vēstīja, ka ikmēneša aktīvo lietotāju bāze ir saglabājusies nemainīga 328 miljonu lietotāju līmenī salīdzinājumā ar gada pirmajiem trim mēnešiem, bet gada laikā pieaugusi par tikai 5%.
Izaugsmes ziņā "Twitter" nespēj mēroties ar sociālo tīklu līderi "Facebook", kuram ir apmēram divi miljardi lietotāju, un ar "Facebook" piederošo "Instagram", kam ir 800 miljoni lietotāju.