Lai izvairītos no tiesvedības par maldinošu reklāmu, franču kosmētikas koncerns "L'Oreal" turpmāk ASV izdotajās reklāmās vairs neapgalvos, ka tā produkti spēj aizkavēt ādas novecošanos.
ASV Federālā tirdzniecības komisija (FTC) vērsās pret kompānijas ražotajām "Lancome Genifique" un "L'Oreal Paris Youth Code" sēriju reklāmām. Tajā apgalvots, ka produktiem piemītot "zinātniski pierādītas" īpašības, kas cīnās ar novecošanas pazīmēm.
Reklāmās bija norādīts, ka kosmētiskie līdzekļi stimulējot cilvēka gēnus un septiņu dienu laikā liekot ādai izskatīties jaunākai.
"Būtu labi, ja kosmētika spētu izmainīt mūsu gēnus un pagriezt atpakaļ laiku," sacīja FTC Patērētāju aizsardzības biroja direktore Džesika Riča. "Taču "L'Oreal" nespēja pamatot šos apgalvojumus."
Dārgākais produkts "Lancome Genifique" sērijā maksā 132 ASV dolārus (97 eiro), savukārt "L'Oreal Paris Youth Code" augstākās cenas sasniedz 25 dolārus (18 eiro).
"L'Oreal" norāda, ka FTC apšaubījis tikai nelielu daļu no reklāmās izmantotajiem apgalvojumiem, no kā kompānija jau atteikusies. "Nekad nav tikusi apšaubīta produktu drošība, kvalitāte vai efektivitāte," uzsvēra kompānijas pārstāvis.