Baltijā Eirovīzijas fināla pārraidi televīzijā visvairāk skatījušies igauņi, liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotie TV auditorijas pētījuma rezultāti.
Kā biznesa portālu "Nozare.lv" informēja TNS Mārketinga vadītāja Laura Vendele, 59.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa 1.pusfināla tiešraidi, kurā piedalījās Latvijas grupa "Aarzemnieki" ar dziesmu "Cake to Bake", Latvijas Televīzijas (LTV) pirmajā kanālā vēroja vidēji 11% Latvijas iedzīvotāju. 2.pusfināla tiešraidi skatījās vidēji 3,9%. Savukārt fināla pārraidi 10.maijā vēroja vidēji 7,5% interesentu, kas vecāki par četriem gadiem.
Pērn pirmo pusfinālu Latvijā vēroja vidēji 5,4% iedzīvotāju, otro - 11,2%, bet finālu - vidēji 6,5% tautiešu.
Tikmēr 2012.gadā latviešu interese par Eirovīziju bijusi krietni lielāka. Tad pirmo pusfinālu vēroja vidēji 14,6% cilvēku, otro - 8,1%, bet fināla pārraidi - vidēji 14% skatītāju.
Lietuvā šogad pirmo pusfinālu kanālā LRT vēroja vidēji 6,9%, savukārt otro pusfinālu, kurā piedalījās Lietuvas pārstāve Vilija Matačiūnaite ar dziesmu "Attention", skatījās 13,6% interesentu. Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla tiešraidi vēroja vidēji 9,3% Lietuvas iedzīvotāju.
Vislielākā piekrišana Eirovīzijas dziesmu konkursam no Baltijas valstīm šogad bijusi Igaunijā. Tur pirmo pusfinālu kanālā ETV, kurā piedalījās Igaunijas pārstāve Tanja ar dziesmu "Amazing", vērojuši vidēji 19,9% skatītāju. Otro pusfinālu skatījušies 9,4% Igaunijas iedzīvotāju, savukārt Eirovīzijas fināla tiešraidi skatījās vidēji 12,1% interesentu.