“Ryanair” novembrī ieviesīs divus jaunus noteikumus, kas ietekmēs visus pasažierus

© Pexels.com

Sākot ar novembri, visiem “Ryanair” pasažieriem būs jāsaskaras ar nopietnām izmaiņām - ​​aviokompānija plāno divas būtiskas izmaiņas iekāpšanas procedūrā un bagāžas noteikumos, raksta “Independent”.

Par izmaiņām informēja “Ryanair” izpilddirektors Maikls O'Līrijs.

Daudziem pasažieriem joprojām patīk izdrukāt iekāpšanas kartes, tomēr Eiropas vadošā budžeta aviokompānija plāno no 3. novembra pārtraukt pieņemt papīra iekāpšanas kartes, un turpmāk iekāpšana notiks tikai, izmantojot elektroniskās iekāpšanas kartes viedtālruņu ekrānos.

Saskaņā ar sniegto informāciju, aviokompānija pieprasīs pasažieriem uzrādīt elektroniskās iekāpšanas kartes “Ryanair” lietotnē. Paredzams, ka tas "gandrīz pilnībā" novērsīs nepieciešamību reģistrēties lidostā un atvieglos informācijas iegūšanu lidojuma kavēšanās gadījumā, kā arī ietaupīs vismaz 300 tonnas papīra katru gadu.

"Gandrīz 100% pasažieru ir viedtālrunis, tāpēc mēs vēlamies, lai visi izmantotu šo tehnoloģiju," sacīja “Ryanair” izpilddirektors Maikls O'Līrijs.

Aviokompānijas vadītājs apliecina, ka pat tad, ja pasažieris pazaudē tālruni vai negaidīti izlādējas tā akumulators, tā nebūs problēma: "Ja reģistrējaties lidojumam pirms ierašanās lidostā, jums tiks izsniegta bezmaksas papīra iekāpšanas karte. Ja kaut kas notiks ar jūsu tālruni, jūsu dati paliks pie mums, tāpēc jums nebūs jāuztraucas. Pasažierim jāatceras tikai viens noteikums - reģistrējieties lidojumam iepriekš."

Pašlaik “Ryanair” tīmekļa vietnē iekāpšanas kartes atkārtotas izdrukāšanas izmaksas ir norādītas kā 20 eiro, taču no 3. novembra šis pakalpojums būs bez maksas. Jāatzīmē, ka vēl tikai divas valstis turpinās pieņemt papīra iekāpšanas kartes - Maroka un Albānija.

"Mēs esam vienojušies ar Albānijas varas iestādēm, ka no marta arī viņi pieņems tikai digitālās iekāpšanas kartes. Marokāņi uzstāj uz papīra iekāpšanas kartēm, un šajā gadījumā mēs ņemsim vērā viņu vēlmes," sacīja “Ryanair” vadītājs.

Lidkompānija brīdina, ka, ja pasažieris nevēlas reģistrēties lidojumam tiešsaistē, bet vēlas to izdarīt lidostā, tad jārēķinās, ka šī iespēja maksās 55 eiro, lidojumiem no Spānijas - 30 eiro, bet no Austrijas - 40 eiro.

Jaunā politika ir radījusi bažas par gados vecākiem pasažieriem, kuriem, iespējams, nav viedtālruņu. Lidkompānija norāda, ka pasažieriem bez viedtālruņiem būs jālūdz draugiem vai radiniekiem tos iepriekš reģistrēt, kā arī visa nepieciešamā palīdzība tiks sniegta lidostā.

Jaunā iekāpšanas procedūra nav vienīgais jauninājums zemo cenu aviokompānijas politikā - “Ryanair” plāno pieteikt bezkompromisa cīņu pret tiem, kas mēģina apkrāpt sistēmu un bez papildu maksas ienest lidmašīnā lielas somas, tāpēc plānots palielināt “Ryanair” darbinieku prēmijas, ar mērķi pieķert negodīgus pasažierus.

“Ryanair” darbinieki, kuri pieķers pasažieri ar pārāk lielu bagāžu, saņems palielinātu prēmiju 2,5 eiro apmērā par katru bagāžas vienību iepriekšējo 1,5 eiro vietā. Ja līdz šim par pārāk lielas bagāžas atrašanu bija iespējams saņemt prēmiju līdz 80 eiro mēnesī, tagad šis ierobežojums tiks atcelts - šādā veidā O'Līrijs iecerējis "nežēlīgi" cīnīties pret pasažieriem, kuri neievēro noteikumus un vēlas pārvadāt pārāk lielu bagāžu.

“Ryanair” pašreizējā politika ļauj pasažieriem lidmašīnā ņemt līdzi nelielu rokas bagāžu, kas nepārsniedz noteiktus izmērus - 40x20x25 cm. No septembra, mainoties Eiropas Savienības noteikumiem, atļautās rokas bagāžas izmērs tiks palielināts līdz 40x30x20 cm.

Pastāv arī svara ierobežojums - bagāžas svars nedrīkst pārsniegt 10 kilogramus. Ja kāds no šiem parametriem netiek ievērots, pasažieris var iekāpt lidmašīnā, samaksājot papildus 75 eiro.

Katru gadu 200 000 Ryanair pasažieru ir spiesti maksāt par papildu bagāžu. "Mēs esam lētākā aviokompānija Eiropā, un šie ir mūsu noteikumi. 99,9 % no mūsu 200 miljoniem pasažieru ievēro šos noteikumus bez jebkādām problēmām. Es nedomāju, ka kādam vajadzētu rasties problēmām ar to ievērošanu," komentēja O'Līrijs.

Kā vēsta britu laikraksts “The Sun”, O’Līrija paziņojums sociālajos tīklos tika uztverts ar negatīvu reakciju, un “Ryanair” saņēma virkni kritikas.

Kāds ceļotājs sociālajos tīklos rakstīja: “”Ryanair” jaunā politika ir vēl viens iemesls, kāpēc es nelidoju ar viņiem, jo ​​viņi ir pārāk toksiski.”

Cits dusmīgs pasažieris “Facebook” rakstīja: “”Ryanair” jau iekasē milzīgu summu par bagāžu, un šī ir pretīga attieksme pret klientiem.”

Citi pasažieri uzskata, ka jaunā politika ir muļķīga, jo iekāpšanas process “Ryanair” lidmašīnā jau tā ir pietiekami stresa pilns, “pat, ja jums ir pareizā izmēra un svara bagāža”.

Runājot par atlīdzības sistēmu, vairāki pasažieri pauda bažas, ka “ir ļoti iespējams, ka “Ryanair” darbinieki tagad būs gatavi iekasēt sodu par it kā neatbilstošu bagāžu bez jebkādiem pierādījumiem, tikai lai saņemtu savu prēmiju”.

Kā izvairīties no nepatikšanām?

Ieteicams ievērot dažus noteikumus.

Pirmkārt, pirms ierašanās lidostā pārbaudiet bagāžas izmērus. Pasažieri, kuri plāno ceļojumu un nezina precīzus atļautos izmērus, informāciju var atrast aviokompānijas tīmekļa vietnē.

Otrkārt, izvairieties no nevajadzīgām lietām - ceļojumā līdzi jāņem tikai pašas nepieciešamākās lietas, lai somas izmērs nepārsniegtu noteiktos ierobežojumus.

Treškārt, ja jums tomēr ir jāņem līdzi vairāk lietu, iespējams, lētāk ir piemaksāt par biļeti, kas ļauj salonā ņemt līdzi smagāku bagāžu.

Ceturtkārt, iekāpšanas laikā saglabājiet mieru. Ja “Ryanair” darbinieki pārbauda jūsu somas izmērus, atcerieties, ka viņi tikai dara savu darbu, nodrošinot aviokompānijas noteikumu ievērošanu.

Svarīgākais