Daudzas lielās korporācijas ASV pārtrauc attiecības ar LGBT organizācijām pirms praida mēneša jūnijā, vēsta “Washington Examiner”.
“Anheuser-Busch”, “Comcast”, “Booz Allen Hamilton”, “Darcars”, “Deloitte”, “Diageo” un “Nissan” ir izvēlējušās nesaistīt savus zīmolus ar parādēm un citiem pasākumiem, kas atbalsta alternatīvu dzīvesveidu.
“Anheuser-Busch,” kas ir “Bud Light” un vairāku citu alus zīmolu mātesuzņēmums, ir pārtraucis 30 gadus ilgo “Pridefest” sponsorēšanu Sentluisā, Misūri štatā, kur uzņēmums atrodas. Festivāla rīkotāji tagad cenšas savākt 150 000 dolāru, kas zaudēti pēc šī atteikuma.
Tā pati kompānija, kuras pārstāvis savulaik bija transpersonu aktīvists un ietekmētājs Dilans Mulvanijs, pārtrauca attiecības arī ar Sanfrancisko praidu.
“Anheuser-Busch” pievienojas “Diageo”, tādu zīmolu ražotājam, kā “Captain Morgan”, “Baileys” un “Johnnie Walker”, kas arī ir izstājies no sponsorēšanas.
“Comcast”, “NBC” mātesuzņēmums, līdzīgi ir izvēlējies atteikties no praida pasākumiem lielākajās pilsētās, tostarp no “Pasaules praida” kroņa pasākuma, kas notiks Vašingtonā.
“Tas bija pilnīgi šokējoši,” sacīja Sanfrancisko praida izpilddirektore Sūzena Forda. "Tas bija tā, it kā kāds no jūsu ģimenes pēkšņi pateiktu: “Mēs vairs nevēlamies būt saistīti ar jums.”
Kopš Donalda Trampa atgriešanās Baltajā namā šā gada sākumā daudzi uzņēmumi ir mainījuši savas nostājas par praida organizāciju un pasākumu atbalstīšanu. Trampa administrācija ir atcēlusi daudzveidības, vienlīdzības un iekļaušanas iniciatīvas visā valstī.
“Anheuser-Busch” ne tikai atteicās no praida pasākumu sponsorēšanas, bet arī cenšas mainīt savu “vietējo” alu pret “amerikāņu” alu Augstāko beisbola līgu ēdienkartēs.
Uzņēmuma izpilddirektors Brendans Vitvorts paskaidroja, ka viņš nav vārda "vietējais" cienītājs un, ieraugot to, viņam ir "negatīva reakcija".