Mājas patēriņam paredzēto lāgeru un eilu tirdzniecība Francijā pirmo reizi vēsturē ir apsteigusi vīnu, vēsta "the-sun.com".
No 2019. līdz 2023. gadam alus veidoja 45 procentus no visiem pārdotajiem alkoholiskajiem dzērieniem. Tajā pašā periodā negāzētais un dzirkstošais vīns veidoja 40 procentus no alkoholisko dzērienu pārdošanas apjoma.
Franči pērk vairāk, vidēji 26 litrus alus gadā uz vienu mājsaimniecību, salīdzinot ar 24 litriem vīna.
Valsts lauksaimniecības produktu biroja atklājumi liecina, ka pēdējo 14 gadu laikā vīna pārdošanas apjomi ir samazinājušies par 18 procentiem. Alus pārdošanas apjomi tajā pašā laika posmā pieauga par 16 procentiem.
Valsts vīna profesiju komiteja to nodēvēja par "paaudžu maiņu".
Toms Bots, alus darītavas “Signature Brew” līdzdibinātājs, apgalvo, ka “tas liecina par to, kā alus ir attīstījies pēdējo desmit gadu laikā".
"Turklāt alus ir lēts — jūs varat apsēsties un dzert to ar draugiem, un tas jūs saved kopā," sacīja Bots.