Prezentēta pasaulē pirmā alus pudele no papīra

© Publicitātes foto

"Carlsberg Group" turpina savu ceļu uz pasaulē pirmo "papīra" pudeli, kas izgatavota no ilgtspējīgu resursu koka šķiedrām, kas ir gan 100% bioloģiskas, gan pilnībā pārstrādājamas.

Divi jauni prototipi

Abi jaunie pētījumu prototipi izgatavoti no ilgtspējīgu resursu koka šķiedrām, tie ir pilnībā pārstrādājami un ar iekšējo struktūru, kas ļauj iepildīt alu. Viens prototips izmanto plānu pārstrādājumu PET polimēra plēves struktūru, bet otrs - 100% bioloģisku PEF polimēra plēves struktūru. Šie prototipi tiks izmantoti, lai pārbaudītu šo struktūru tehnoloģiju, jo "Carlsberg" vēlas iegūt risinājumu, kas ļautu izmantot 100% bioloģiskas pudeles bez polimēriem.

"Carlsberg Group" viceprezidente attīstības jautājumos Mirjama Šingltona norāda: "Mēs turpinām ieviest inovācijas visos mūsu iepakojumu formātos un esam priecīgi par panākto progresu. Apzināmies, ka vēl priekšā ir milzīgs darbs, taču šie prototipi ir svarīgs solis, lai realizētu mūsu uzstādīto mērķi - risinājuma piedāvāšanu tirgū. Inovācijām nepieciešams laiks un turpināsim sadarboties ar vadošajiem ekspertiem, lai pārvarētu vēl esošos tehniskos izaicinājumus, tāpat kā to panācām ar mūsu produktu "Snap Pack", kas samazina plastmasas izmantošanu."

Pievienojušies jauni partneri

Lai izstrādātu pudeles no ilgtspējīgu resursu koka šķiedrām, "Carlsberg" projektu "Green Fibre Bottle" 2015. gadā aizsāka sadarbībā ar inovāciju ekspertiem "ecoXpac", iepakojumu ražošanas uzņēmumu "BillerudKorsnäs" un Dānijas Tehniskās universitātes doktora grādu ieguvušiem pētniekiem, vienlaikus saņemot atbalstu no Dānijas Inovāciju fonda. Pateicoties šiem kopīgajiem pūliņiem, ir radusies papīra pudeļu ražošanas kompānija "Paboco®", kas ir "BillerudKorsnäs" un pudeļu ražošanas speciālista "Alpla" kopuzņēmums.

Tagad "Carlsberg" papīra pudeļu izstrādes kopienai, ko izveidojusi "Paboco®", pievienojās "Coca-Cola Company", "Absolut Company" un "L"Oréal". Šī kopiena apvieno pasaulē vadošos uzņēmumus un ekspertus ar vīziju attīstīt ilgtspējīgus iepakojumus un piedāvāt augstas kvalitātes produktus, vienlaikus samazinot ietekmi uz vidi.

Svarīgākais