Mobilo sakaru operatora “Tele2” un apdrošināšanas sabiedrības “Balta” apkopotā informācija liecina, ka telefonu remonta izmaksas ik gadu pakāpeniski aug, un šogad vidēji viena telefona atjaunošana izmaksājusi 200 eiro.
Turklāt “Tele2” dati liecina, ka apdrošināts tiek katrs piektais nopirktais telefons.
“Viedierīces ir kļuvušas par neatņemamu mūsu dzīves sastāvdaļu, un likumsakarīgi, ka ikdienas steigā un sadzīviskās situācijās nereti mēdz notikt negaidītais - visbiežāk pieteikumi, ko saņemam no klientiem, saistīti ar kritiena rezultātā bojātiem viedtālruņiem. Atlīdzību pieteikumu vidū regulāri ir gadījumi, kad bojājumu iemesls ir bērnu rotaļas. Nereti īpašnieki sabojā savas ierīces uz tām nejauši uzsēžoties vai uzkāpjot, bet atlīdzību pieteikumu vidū atrodams arī kāds gadījums, kad telefonu sagrauzis suns,” atzīst Armands Lagons, BALTA Īpašuma un speciālo produktu vadības pārvaldes produktu vadītājs.
Pēdējos gados klienti ar lielāku atbildību attiecas pret savu īpašumu, tajā skaitā aktīvāk apdrošinot savas viedierīces. Ņemot vērā, ka pārdoto viedierīču vidējā vērtība pēdējā gada laikā augusi par 10%, kas norāda, ka klienti izvēlas dārgākas ierīces, tad ir arī saprotama viņu vēlme tās apdrošināt, atzīst uzņēmumā “Tele2”.