\\Māja
TOP 6 veiksmīgas darba sapulces priekšnoteikumi
 
©Pixabay

Lielākajā daļā darbavietu sapulces ir plaši izmantots rīks, lai plānotu darbus, apmainītos ar idejām vai veidotu stratēģijas – Latvijā 40% darbavietu sapulces notiek regulāri un 28% notiek neregulāri*. Lai sapulces no vērtīgām un produktīvām tikšanās reizēm nepārvērstos par nelietderīgu laika un enerģijas tērēšanas veidu, Samsung piedāvā sešus ieteikumus veiksmīgai sapulcei.

1. Sapulce vai e-pasts?

Plānojot sapulci, kritiski izvērtējiet, vai tiešām ir nepieciešams kolēģus atraut no darbiem tās dēļ. Ja jautājums, ko vēlaties apspriest, ir īss un konkrēts, varbūt efektīvāk ir uzrakstīt to e-pastā, lai kolēģi varētu izlasīt un atbildēt sev ērtā laikā.

 
Turpinājumu lasi nākošajā lapā