Sociālās reklāmas kampaņa par nepieciešamību lietot prezervatīvus, lai izsargātos no infekciju slimībām, atzīta par gada labāko reklāmas veikumu HIV/AIDS izplatības ierobežošanai.
TV reklāmas rullīši kampaņai „Prezervatīvs. Runājiet par to, ko gribat, bet runājiet par to!”, ko izstrādājuši beļģu kompānija Euro RSCG Life, ir nosaukti par labāko Eiropas sociālo kampaņu HIV izplatības novēršanai.
Reklāmas klipi bija izstrādāti organizācijai Plate-forme Prevention Sida, un tieši šī organizācija saņēma balvu Clip & Klar Europe 2009. Balvu piešķīra žūrija, kurā bija pārstāvēti komunikācijas speciālisti un organizāciju, kas darbojas HIV jomā, pārstāvji. Kampaņas mērķis, kuras sastāvdaļa bija arī šie reklāmas rullīša, bija paskaidrot 15 – 25 gadus vecām meitenēm un zēniem nepieciešamību lietot prezervatīvus un mudināt viņus runāt par to, pirms vēl ir noticis dzimumakts.