Sociālā reklāma par prezervatīviem atzīta par labāko Eiropā

Sociālās reklāmas kampaņa par nepieciešamību lietot prezervatīvus, lai izsargātos no infekciju slimībām, atzīta par gada labāko reklāmas veikumu HIV/AIDS izplatības ierobežošanai.

TV reklāmas rullīši kampaņai „Prezervatīvs. Runājiet par to, ko gribat, bet runājiet par to!”, ko izstrādājuši beļģu kompānija Euro RSCG Life, ir nosaukti par labāko Eiropas sociālo kampaņu HIV izplatības novēršanai.

Reklāmas klipi bija izstrādāti organizācijai Plate-forme Prevention Sida, un tieši šī organizācija saņēma balvu Clip & Klar Europe 2009. Balvu piešķīra žūrija, kurā bija pārstāvēti komunikācijas speciālisti un organizāciju, kas darbojas HIV jomā, pārstāvji. Kampaņas mērķis, kuras sastāvdaļa bija arī šie reklāmas rullīša, bija paskaidrot 15 – 25 gadus vecām meitenēm un zēniem nepieciešamību lietot prezervatīvus un mudināt viņus runāt par to, pirms vēl ir noticis dzimumakts.

Latvijā

Piektdien, 22. novembrī, kanālā TV6 noslēdzās realitātes šovs “Lauku sēta”, kur finālā vairākās kārtās sacentās gaujieniete Alise Lūse, saimnieciskais Aksels Lazda, kurzemniece Sindija Ruzaiķe, sporta treneris Everts Grants un mērķtiecīgā dobelniece Sintija Špetere Pakule, kura šovam pieteicās, lai tajā beidzot uzvarētu sieviete. Spraigā un sīvā konkurencē uzvaru izcīnīja tieši Sintija, kura ieguva vasaras laikā kopīgi nopelnīto naudas balvu 9700 eiro apmērā no "Banknote".

Svarīgākais