Čipsu ražotāja "Latfood" izveidoto Uzturmācības klasi apmeklējuši 3000 interesentu

Kartupeļu čipsu ražotāja AS "Latfood" izveidoto Uzturmācības klasi, kurā skaidro pareiza uztura pamatprincipus, līdz šim apmeklējuši 3000 interesentu, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja uzņēmuma pārstāvji.

Pērn "Latfood" telpās izveidota Uzturmācības klase, kas ir iekļauta uzņēmuma apmeklējuma programmā un kur klātienē var iepazīties ar pilnu ražošanas ciklu, uzzinot, kā Latvijā audzēti kartupeļi top par čipsiem. Uzturmācības klasē tiek skaidrots un rādīts produkta "Ādažu čipsi" ražošanas process un sniegti ieteikumi pareizas ēdienkartes veidošanā un uzkodu lietošanā.

"Jāpriecājas par katru ierosmi, kas veicina jauniešu zināšanas par sabalansētu uzturu, jo aizliegumi, ierobežojumi vai biedēšana neko nedos. Īpaši apsveicama ir "Latfood" iniciatīva, jo Uzturmācības klasē informācija tiek pasniegta atraktīvā veidā, kas liek domāt un izvērtēt pašiem, kā veidot sabalansētu uzturu, atgādinot, ka čipsi ir tikai uzkoda un tā nevar aizstāt īstu ēdienreizi," norāda Rīgas Stradiņa universitātes Uztura laboratorija ārste dietoloģe Daiga Šantare.

Kopš Uzturmācības klases atvēršanas to apmeklējuši gandrīz 3000 interesentu no Latvijas un ārvalstīm, lai iepazītos ar pilnu ražošanas ciklu un sabalansēta uztura nozīmi. "Latfood" mārketinga direktore Kristīne Mālniece norāda, ka Uzturmācības klases apmeklētāji ir gan skolēni, gan nevalstisko organizāciju pārstāvji, gan arī darba kolektīvi un citi interesenti.

Taču galvenie Uzturmācības klases apmeklētāji joprojām ir skolēni. Kā atzinuši vairāku skolu pasniedzēji, Uzturmācības klase ir lielisks veids, kā papildināt skolēnu zināšanas paralēli mācību stundām skolā, jo tajā jaunieši ir atvērti un zinātkāri, tādējādi viegli apgūst informāciju, kas noder gan ikdienā, gan mācību procesā.

Uzturmācības klases un "Ādažu čipsu" ražotnes apmeklējumi notiek otrdien, trešdien un piektdien no plkst.10 pēc iepriekšēja pieraksta.

"Latfood" dibināta 1993.gadā un ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā ar 40% lielu tirgus daļu. Uzņēmuma produkcija tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu.

Čipsu gatavošanai "Latfood" katru gadu iepērk vidēji 11 000 tonnu kartupeļu no 20 Latvijas zemnieku saimniecībām.

Svarīgākais