"McDonald's", atzīmējot 15 gadu jubileju Latvijā, veicis pētījumu par "ārpus mājas" ēšanas paradumiem.
Tajā noskaidrots, ka vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju kaut reizi nedēļā ēd ārpus mājām, turklāt sievietes izvēlas ēst kafejnīcās vai veikalos iegādāto gatavo pārtiku (74%), savukārt vīrieši ēd tur, kur ēdiens sagatavots līdzi ņemšanai vai nav ilgi jāgaida, piemēram, degvielas uzpildes stacijās (52%).
Vīrieši visvairāk un aktīvāk ēd brokastis un vēlās uzkodas ārpus mājas. Sievietēm iecienītākas ir pēcpusdienas uzkodas vai launags. Jaunieši vecumā no 15 līdz 19 gadiem biežāk nekā citi izvēlas "ārpus mājas" pēcpusdienas un vēlās uzkodas, savukārt vislabprātāk to dara nelielos bariņos kopā ar draugiem un paziņām. Vakariņām ārpus mājas labprātāk ļaujas cilvēki, kas vecāki par 35 gadiem.
Populārākie iemesli, kas liek lemt par labu McDonals izvēlei, ir tas, ka šī vieta patiks bērniem; ērta atrašanās vieta un garšīgs ēdiens. Tikai 10% no aptaujātajiem apgalvo, ka nekad neēd McDonaldā. No "ēdājiem" 80% apmeklē McDonaldu katru mēnesi/vismaz reizi mēnesī.
"McDonald's" aprēķinājis, ka 15 pastāvēšanas gados Latvijā kopumā noēsts vairāk nekā miljons BigMac hamburgeru. BigMac pārdošanas apjoma "miljona slieksnis" pārsniegts 2008.gadā. Ar šādu skaitu pietiek, lai pa hamburgeram tiktu katram Rīgas pilsētas iedzīvotājam.
Aizvadītajā gadā McDrive izmantojuši vairāk nekā 2 miljoni auto. Ja šīs automašīnas sastātos viena pēc otras, tad rindas garums nosegtu visu Baltijas jūras krasta līniju.
Šodien, 11.decembrī atzīmējot McDonald`s 15 gadu jubileju Latvijā, īpašas svinības notiks McDonald`s restorānā "Luna" Vecrīgā. Pirmo reizi Latvijā viesosies arī smaidīgais restorāna tīkla simbols - klauns Ronalds McDonalds.