ATD meklē sabiedriskā transporta pārvadātājus 11 maršrutu tīkla daļās

© Ģirts Ozoliņš/MN

VSIA "Autotransporta direkcija" (ATD) meklē sabiedriskā transporta pārvadātājus 11 reģionālās nozīmes maršrutu tīkla daļās, nosakot iepirkuma līgumcenu par 22,6 miljoniem eiro, liecina informācija Elektronisko iepirkumu sistēmā.

ATD ir izsludinājusi paātrinātu atklāto konkursu "Par tiesību piešķiršanu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai ar autobusiem reģionālās nozīmes maršrutu tīkla daļas maršrutos" jeb lotēs.

Saskaņā ar iepirkumu darbu izpildes termiņš ir no 2023.gada 11.novembrim līdz 2024.gada 31.decembrim.

Vienlaikus informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā liecina, ka iepirkumā ir iesniegtas divas sūdzības no SIA "LST" un AS "Rēzeknes autobusu parks". Sūdzību izskatīšanas termiņš pagaidām nav noteikts.

Savukārt informācija iepirkuma nolikumā liecina, ka no minētajiem 22,6 miljoniem eiro pasažieru pārvadājumu nodrošināšanai "Austrumi" lotē tiks novirzīti līdz 4,1 miljonam eiro, "Centrs-2" lotē līdz 2,1 miljonam eiro, "Gulbene, Alūksne, Balvi" un "Dobele" katram līdz 1,7 miljoniem eiro, "Jelgava" līdz 1,8 miljoniem eiro, "Madona" līdz 1,2 miljoniem eiro, "Rēzekne, Ludza" līdz 2,7 miljoniem eiro, "Talsi" līdz 2,6 miljoniem eiro, "Tukums" līdz vienam miljonam, "Valmiera, Valka, Smiltene" līdz 2,9 miljoniem eiro un "Ventspils" lotē līdz 718 026 eiro.

Pretendenti pieteikumus var iesniegt līdz šā gada 25.oktobrim.

ATD apgrozījums pagājušajā gadā bija 4,122 miljoni eiro, kas ir par 9,3% vairāk nekā 2021.gadā, kā arī uzņēmums strādāja ar 429 026 eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija.

ATD ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā, autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā, kā arī sabiedriskā transporta plānošanā.

Latvijā

Ar mērķi zīmoliem strādāt efektīvāk mārketinga stratēģiju izstrādē, mediju un pētījumu aģentūra “Dentsu Latvia” radījusi mākslīgā intelekta rīku COPO (Consumer in Your Pocket). Tas ir pirmais šāda līmeņa mākslīgā intelekta (MI) risinājums Baltijā, kas apvieno patērētāju, konkurentu izpēti, radošo materiālu un mediju kampaņu analīzi reālos datos vienotā sistēmā.