Vairākos ceļu būvdarbu posmos sācies tehnoloģiskais pārtraukums; darbi tiks atsākti pavasarī

© f64.lv, Romāns Kokšarovs

Ceļu būvdarbi Latvijā vēl turpinās 29 posmos, informē "Latvijas valsts ceļi".

Rekonstrukcijas darbi vēl turpinās piecos posmos uz galvenajiem autoceļiem, 10 - uz reģionālajiem, kā arī uz 10 tiltiem un pārvadiem. Vairākos būvdarbu posmos sācies tehnoloģiskais pārtraukums un darbus tur atsāks nākamā gada pavasarī.

Lielākie satiksmes ierobežojumi uz valsts galvenajiem autoceļiem ir Vidzemes šosejas posmā no "Sēnītes" līdz Siguldai, kur satiksme organizēta pa vienu joslu katrā virzienā. Ātruma ierobežojums 50 un 70 km/h, paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks aptuveni 20 minūtes.

Ventspils šosejas posmā no Kūdras līdz Smārdes pagriezienam trijos posmos satiksmi regulē ar luksoforu vai satiksmes regulētāju palīdzību. Ātruma ierobežojums noteikts 50 un 70 km/h, paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks ir no 45 minūtēm līdz stundai.

Daugavpils šoseja posmā Lielvārdē ir divi luksoforu posmi, ātruma ierobežojums 50 km/h, paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks 20 minūtes. Savukārt autoceļa Grebņeva- Rēzekne posmā no Grebņevas līdz Kārsavai trijos posmos satiksmi regulē ar luksoforu. Paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks ir 30 minūtes.

Lielākie satiksmes ierobežojumi uz valsts reģionālajiem autoceļiem ir autoceļa Pļaviņas- Madona- Gulbene posmā no Madonas līdz Dzelzavai, kur ir seši ar luksoforu regulēti posmi, ātruma ierobežojums 50 un 70 km/h, remontdarbu posma šķērsošanai nepieciešama stunda.

Savukārt autoceļa Rīga- Ērgļi posmā no Rīgas apvedceļa līdz pagriezienam uz Tīnūžiem ir līdz četriem luksoforu posmiem, ātruma ierobežojums 30, 50 un 70 km/h, posma šķērsošanas laiks - stunda un 35 minūtes. Posmu iespējams apbraukt pa autoceļiem Inčukalns- Ropaži un Ulbroka- Ogre.

Latvijā

Pedagogi no visas Latvijas iezīmē vairākas būtiskas problēmas, kas saistītas ar mācību līdzekļu pieejamību un kvalitāti. Neraugoties uz centieniem nodrošināt pilnvērtīgu izglītības procesu, vairums pedagogu saskaras ar to, ka pieejamie resursi neatbilst ne mūsdienu vajadzībām, ne skolēnu attīstības prasībām, secināts izdevniecības “Skolas Vārds” īstenotajā pedagogu aptaujā.