Noslēgušies Krasta ielas remontdarbi; raiti notiek darbi uz Salu tilta

© Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency

Šodien, 31.j ūlijā, Rīgas domes priekšsēdētāja pienākumu izpildītājs Oļegs Burovs kopā ar Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētāju Vadimu Faļkovu, speciālistiem no Rīgas domes Satiksmes departamenta, būvniekiem un būvuzraugiem iepazinās ar būvniecības darbu procesu uz Salu tilta un pabeigtajiem remontdarbiem Krasta ielā.

Rīgas domes priekšsēdētājs Oļegs Burovs: “Lai būtu apgūti visi pašvaldības budžetā ieplānotie līdzekļi ielu remontiem un to uzturēšanai, uzskatu, ka ir jāuzlabo Rīgas domes Satiksmes departamenta darbu plānošanas un projektēšanas process. Ir izveidojusies situācija, ka dažu darbu veikšanai departaments apgūst piešķirtos līdzekļus gandrīz pilnībā, bet atsevišķas ieplānoto darbu sadaļas tiek apgūtas tikai daļēji. Tāpēc veidojas situācija, ka darbi budžetā ir ieplānoti, finansējums tam ir piešķirts, bet ielās darbi netiek veikti un bedres paliek.”

Šobrīd Salu tilta pārbūves darbu apjoms apsteidz plānoto darba apjomu. Darbi tiek organizēti tā, lai sākoties jaunajam mācību gadam, iesāktais būvdarbu process pēc iespējas mazāk ierobežotu satiksmes plūsmu. Līgums paredz, ka būvdarbus uz Salu tilta jābeidz 2020.gada beigās, taču, kā uzsver būvnieki, lielāko daļu būvdarbus plānots pabeigt līdz šā gada beigām.

Satiksmes departamenta direktors Vitālijs Reinbahs norādīja, ka būvdarbu laikā īpaša uzmanība jāpievērš satiksmes organizācijai, neaizmirstot paredzēt arī vides pieejamību un nodrošināt gājējiem drošu pārvietošanos būvniecības procesa laikā, par ko sanāksmes laikā norādīja arī apvienības “Pilsēta cilvēkiem” pārstāvis Māris Jonavs.

Salu tilta otrās kārtas ietvaros tiek pārbūvēta estakāde pār Bieķengrāvi, satiksmes pārvads pār Krasta ielu, tilts pār Bieķengrāvi Mūkusalas apļa daļā, kā arī satiksmes pārvads Lucavsalā un četras estakādes Zaķusalā. Tilta pārbūves laikā tiks nomainītas monolītās brauktuves plātnes, izbūvēts jauns segums, sakārtota lietus ūdens kanalizācijas sistēma, izbūvēts apgaismojums, uzstādītas jaunas inženierkomunikācijas un videonovērošanas kameras.

Salu tilta otrās kārtas būvniecības izmaksas ir 19,7 miljoni eiro un būvdarbus pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma veic pilnsabiedrība “ACB un Tilts”.

Sanāksmes laikā apsekoja arī Krasta ielu, kurai ir veikti seguma atjaunošanas darbi. Būvdarbus pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma veica SIA “Binders” par kopējo summu 8,13 miljoni eiro. Ielai tika veikta seguma atjaunošana, ieklājot asfaltbetonu uz brauktuves divās kārtās 102 122 kvadrātmetru platībā, pilnībā nomainītas novecojušās apmales un ieklāts jauns segums gājēju ietvēm. Tuvākajā laikā plānots veikt arī plānotos apzaļumošanas darbus.

Svarīgākais