Izplatīta maldinoša informācija: "Rīgas satiksme" negrasās vairākus maršrutus nodot minibusiem

© Dāvis Ūlands/F64 Photo Agency

Pilnsabiedrības "Rīgas mikroautobusu satiksme" (RMS) izplatītā informācija par to, ka "Rīgas satiksme" grasās taupības nolūkos vairākus maršrutus nodot minibusiem, maldina sabiedrību, informēja "Rīgas satiksme" pārstāvis Viktors Zaķis.

"Rīgas satiksmes" pagaidu valde tik tiešām ir tikusies ar "Rīgas mikroautobusu satiksmes" vadību, taču ne šīs tikšanās mērķis, ne arī saturs neatbilst tam, ko vēsta uzņēmums "Rīgas mikroautobusu satiksme", saka "Rīgas satiksmes" pagaidu valdes priekšsēdētājs Anrijs Matīss un piebilst: "Gluži pretēji - "Rīgas satiksmes" pagaidu valde uzskata, ka nekavējoties ir jāpārskata maršrutu tīkls, lai neradītu zaudējumus "Rīgas satiksmei", kā arī atvieglojumu piešķiršana pasažieru pārvadāšanai "Rīgas mikroautobusu satiksmes" apkalpotajos maršrutos, kas nes zaudējumus "Rīgas satiksmes" budžetā un nav lietderīgi paaugstināta servisa pakalpojumus dotēt no pilsētas budžeta".

"Rīgas satiksmes" pagaidu valde šodien ārkārtas valdes sēdē, ņemot vērā nepieciešamību samazināt uzņēmuma zaudējumus un reaģējot uz RMS izplatīto informāciju masu informācijas līdzekļos, nolēma nedēļas laikā pārskatīt tos RMS apkalpotos maršrutus, kuri dublējas ar "Rīgas satiksmes" apkalpotajiem maršrutiem un nes zaudējumus uzņēmumam "Rīgas satiksme", samazinot pārvadājumu apjomu līgumā noteiktajos apjomos un kārtībā. Tāpat tika pieņemts lēmums iesniegt Rīgas domei priekšlikumu atcelt piešķirtās atlaides RMS apkalpotajos minibusu maršrutos.

"Rīgas satiksme" saskaņā ar Rīgas domes deleģējumu pārrauga Rīgas pilsētas sabiedriskā maršruta tīklu, kurā pārvadājumus 8 tramvaju maršrutos, 17 trolejbusu maršrutos un 56 autobusu maršrutos veic "Rīgas satiksme", savukārt 13 minibusu, 7 ekspresbusu un 8 nakts satiksmes maršrutos veic pilnsabiedrība "Rīgas mikroautobusu satiksme".

Latvijā

Pedagogi no visas Latvijas iezīmē vairākas būtiskas problēmas, kas saistītas ar mācību līdzekļu pieejamību un kvalitāti. Neraugoties uz centieniem nodrošināt pilnvērtīgu izglītības procesu, vairums pedagogu saskaras ar to, ka pieejamie resursi neatbilst ne mūsdienu vajadzībām, ne skolēnu attīstības prasībām, secināts izdevniecības “Skolas Vārds” īstenotajā pedagogu aptaujā.