Jauno Biķernieku ielas rotācijas apli Rīgā autovadītāji var izmantot braukšanai no centra virzienā uz Garkalnes pagastu vai otrādi, turpinot ceļu taisni pa Biķernieku ielu, nevis pa Kaivas ielu. Autovadītāji tiek aicināti būt uzmanīgi un vērīgi, lai nepalaistu neievērotas izvietotās norādes.
Joprojām turpinās Juglas ielas pagarinājuma izbūve no jaunā rotācijas apļa līdz Augusta Deglava ielas rotācijas aplim, tāpēc pagaidām Biķernieku ielas pārvadā būs slēgtas uzbrauktuves Juglas ielai. Tāpēc šoferiem jāzina, ka nokļūšanai no Augusta Deglava ielas uz Juglu jāizmanto maršruts: Kaivas iela–jaunais Biķernieku ielas rotācijas aplis–vecā Biķernieku iela un tālāk pa Juglas ielu. Nokļūšanai no Juglas uz Biķernieku ielu Garkalnes pagasta virzienā autovadītāji aicināti izmantot Malienas ielu–Hipokrata ielu–Biķernieku ielu. Nokļūšanai no Garkalnes pagasta uz Lubānas ielu – Biķernieku ielu–Ulbrokas ielu–Augusta Deglava ielu, informē Rīgas domes Satiksmes departaments. Paredzēts šādu satiksmes organizāciju saglabāt līdz jūlija sākumam, kamēr tiek izbūvēts esošās Juglas ielas pieslēgums jaunajam rotācijas aplim.
Pārbūvētā Biķernieku iela ir tikai viens posms 2009. gadā uzsāktajā jaunā Juglas ielas posma izbūvē no Lubānas ielas līdz Biķernieku ielai. Juglas ielas būvniecības mērķis ir atslogot Rīgas centru no tranzīta satiksmes un izveidot maģistrālo ielu savienojumu starp Brīvības gatvi Juglā, Augusta Deglava ielas rotācijas apli un tālāk – topošo Dienvidu maģistrāli. Tādējādi autovadītājiem būs iespēja apbraukt Rīgas centru virzienā no Vidzemes uz Zemgali un otrādi. Jaunajai Juglas ielai tiks izbūvētas arī gājēju ietves un no brauktuves un ietves atdalīts veloceliņš ar apgaismojumu.
Būvdarbus veic SIA Binders. Uzņēmuma mājaslapā pieejamā informācija liecina, ka saskaņā ar līgumu Juglas ielas būvdarbi jāpabeidz 2011. gadā, taču objektu iespējams pilnībā pabeigt jau līdz šā gada 1. septembrim.