Vislielākie remontdarbi valsts autoceļu tīklā šogad notiek uz reģionālā autoceļa Augšlīgatne–Skrīveri (P32) posmā no Madlienas līdz Skrīveriem (47,20.-60,29. km un 61,27.-71,27. km), darbi kopumā notiek 23 kilometru posmā.
Abos posmos tiek izbūvētas jaunas salizturīgā un šķembu pamata kārtas, kam virsū tiks ieklātas trīs kārtas asfalta. Vienlaikus tiek pārbūvēti tilti pār Braslu un Lobi un atjaunots tilts pār Ogri. Pēc pārbūves posmos būs sakārtota ūdens novades sistēma, uzlabota satiksmes drošība un atjaunotas sabiedriskā transporta pieturvietas. Skrīveros izbūvēs arī lietus ūdens kanalizāciju un drenāžu, ierīkos ceļa apgaismojumu un pārbūvēs elektrotīklus, kā arī tilta pār Maizīti vietā iebūvēs tērauda caurteku.
Būvnieki šajā ceļā ir saskārušies arī ar neparedzētiem apstākļiem. Tā Madlienas pusē, būvējot ceļa pamatus, atklājās dūņveidīga šķidra kūdra līdz pat 10 metru dziļumam. Šo problēmu nevarēja atrisināt ar tradicionālām metodēm, kūdru izrokot. Lai samazinātu izmaksas un ietaupītu laiku, tiek meklēta cita pieeja un ar padomu talkā ir saukti ārzemju ceļu speciālisti. Savukārt Lobes tilta balstos tika atklātas sprāgstvielas vēl no Otrā pasaules kara laikiem, tās nācās neitralizēt sapieriem. Sprāgstvielas bija palikušas arī zem ceļa aizbērtā caurtekā, ko kara laikā nebija izdevies uzspridzināt.
Posmu no Madlienas līdz autoceļam Tīnūži-Koknese (P80) būvē AS A.C.B. Šo darbu līgumcena ir deviņi miljoni eiro (ar PVN), projektu līdzfinansē ERAF. Šajā posmā darbus paredzēts pabeigt 2019.gada vasarā. Iepriekš būvdarbi tur ir veikti pagājušā gadsimta 80. gados.
Savukārt posmu no autoceļa Tīnūži-Koknese (P80) līdz Skrīveriem pārbūvē SIA Strabag. Šo darbu līgumcena ir 10,7 miljoni eiro (ar PVN), un arī tos līdzfinansē ERAF. Arī šo posmu paredzēts pabeigt 2019.gada vasarā. Iepriekš šajā posmā būvdarbi ir veikti pagājušā gadsimta 80. gados.