Remontam uz Rīgas apvedceļa pie Salaspils pārtraukums; atjaunota satiksme

© Mārtiņš Zilgalvis/ F64 Photo Agency

Sakarā ar ziemas tehnisko pārtraukumu, visā remontdarbu posmā uz Rīgas apvedceļa A4 (Baltezers–Saulkalne) no Upeslejām (starp P4 un P5) līdz ceļa pārvadam pār dzelzceļu netālu no Daugavpils šosejas (A6) (12,48.-19,66. km) ir atjaunota parastā agrākā satiksmes organizācija.

Šovasar tur uzsāktajiem būvdarbiem ir noteikts tehnoloģiskais pārtraukums līdz pavasarim. Arī ziemā tur paliks ātruma ierobežojumi 70 km/h, bet pie tilta pār Mazo Juglu - 30 km/h. Parastā satiksmes organizācija ir atjaunota arī Rīgas apvedceļa krustojumā ar autoceļu Ulbroka-Ogre (P5), kur līdz šim bija aizliegts pagrieziens abos virzienos no autoceļa P5 uz apvedceļu un varēja braukt tikai taisni.

Būvdarbu ietvaros uz Rīgas apvedceļa pārbūvē ceļa segu un paredz ieklāt trīs jaunas asfalta kārtas, kā arī atjauno tiltu pār Mazo Juglu līdz tā nesošajām konstrukcijām - jau uzbetonēta jauna brauktuves plātne un atjaunota hidroizolācija. Visā posmā tiks sakārtota ūdens novades sistēma un nomainītas caurtekas. Līdz šim remontējamā posmā jau ir ieklātas asfalta apakškārta un saistes kārta.

Būvdarbus veic AS Ceļu pārvalde, un to līgumcena ir 6,16 miljoni eiro (ar PVN). Būvdarbus līdzfinansē ES Kohēzijas fonds.

Aktuāla informācija par satiksmes ierobežojumiem autoceļu tīklā ir pieejama, zvanot uz diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, VAS Latvijas Valsts ceļi mājaslapā www.lvceli.lv un aplikācijā Waze.

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.