Apsargu klātbūtni RS pasažieri uztver mierīgi

© F64

Pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" sabiedriskā transporta pasažieri apsardzes uzņēmuma SIA "Koblenz drošība" darbu uztver ar sapratni, norāda "Koblenz drošība" valdes priekšsēdētājs Raivis Terinks.

Viņš informē, ka "Koblenz drošība" apsardzes pakalpojumus pašvaldības uzņēmumam "Rīgas satiksme" sniedz jau vairākus gadus.

Uzņēmums "Koblenz drošība" veic gan "Rīgas satiksmes" sabiedriskā transporta depo apsardzi, gan sniedz palīdzību sabiedriskā transporta šoferiem, reaģējot uz transporta vadītāju trauksmes signāliem par nekārtībām transporta līdzeklī.

Savukārt no šī gada 3.februāra "Rīgas satiksme", pamatojoties uz esošo līgumu, ir pieprasījusi papildu apsardzi sabiedriskajā transportā, ar mērķi uzlabot servisu pasažieriem. Proti, izraidīt no transporta līdzekļiem pasažierus traucējošas, aizkarošas vai nehigiēniskas personas.

Katru dienu tiek pieprasīts dažāds apsardzes darbinieku skaits, vidēji 10 līdz 20 posteņu uz atšķirīgu stundu skaita daudzumu un dažādos diennakts laikos.

"Rīgas satiksme" pieprasa un precizē "Koblenz drošība" darbinieku skaitu objektos uz tuvākajām trīs dienām. "Tādēļ mums patlaban nav zināms kopējais pakalpojuma apjoms, papildu apsardzes termiņš un kopējā papildu pakalpojuma summa," norāda Terinks.

Viņš arī atzīmē, ka "Koblenz drošība" apsardzes darbinieku darbu pasažieru drošības nodrošināšanā pasažieri līdz šim ir uztvēruši mierīgi. "Līdz šim nav bijuši nekādi incidenti vai jautājumi par apsardzes darbinieku klātbūtni. Esam ievērojuši, ka pasažieri mūsu darbu uztver ar sapratni."