Pieprasījums pēc e-taloniem "Narvesen" krities trīskārtīgi

© F64

Februāra pirmajās dienās pieprasījums pēc "Rīgas satiksmes" e-taloniem "Narvesen" veikalos krities trīskārtīgi, aģentūrai LETA pastāstīja "Narvesen Baltija" personāla un komunikācijas departamenta direktors Andis Aleksandrovs.

"Šonedēļ "Narvesen" tirdzniecības vietās Rīgā pieprasījums pēc e-taloniem ir ievērojami krities, kas varētu būt skaidrojams ar janvāra beigās novēroto augsto pircēju aktivitāti, savlaicīgi iegādājoties e-talonu krājumus pirms to cenas kāpuma. Salīdzinot tieši ar janvāra pēdējām dienām, februāra sākumā e-talonu pārdošanas apjoms samazinājies pat trīskārtīgi," norādīja Aleksandrovs.

Kā vēstīts, janvāra pēdējās dienās "Narvesen" tirdzniecības vietās Rīgā tika novērots paaugstināts pieprasījums pēc e-taloniem. Aleksandrovs norādīja, ka "Narvesen" klienti arī izrāda aktīvu interesi par to derīguma termiņiem saistībā ar cenu kāpumu sabiedriskajā transportā Rīgā.

Kā ziņots, no 1.februāra stājās spēkā jaunas biļešu cenas Rīgas sabiedriskajā transportā. Jaunā pilnās biļetes cena Rīgas sabiedriskajā transportā no februāra ir 1,15 eiro.

"Rīgas satiksme" to pamato ar valdības nevēlēšanos sadarboties ar Rīgas domi pilsētas sabiedriskā transporta finansēšanā, kā arī to, ka ir traucēts piemērot atšķirīgus apmaksas noteikumus rīdziniekiem un nerīdziniekiem.

Latvijā

Ādaži, Mārupe, Liepāja un citas pilsētas plaukst un zeļ, kamēr Rīga cīnās ar iedzīvotāju aizplūšanu, stāvvietu problēmām un tukšām ielām. Kāpēc galvaspilsēta atpaliek? Vai pie vainas ir kļūdas pilsētplānošanā, birokrātija, vai arī trūkst drosmīgas vīzijas? Māris Sprindžuks atklāti stāsta par Rīgas lejupslīdes cēloņiem un to, kā pārtraukt iedzīvotāju bēgšanu no pilsētas.

Svarīgākais