Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB) un Tallink Silja AB novembrī kopīgā reklāmas kampaņā Zviedrijā popularizē Rīgu kā ziemas brīvdienu galamērķi, piedāvājot izbaudīt Ziemassvētku atmosfēru vietā, kur svin pirmās rotātās egles piecsimtgadi.
"Zviedrija ir viens no nozīmīgākajiem RTAB mērķa tirgiem, tāpēc esam gandarīti, ka sadarbībā ar Tallink mums izdevies panākt, ka Rīgas vārds izskan plašāk. LIVE RĪGA reklāmas kampaņa Zviedrijā norisinājās oktobrī, un novembrī kopīgi ar Tallink tiek organizēta nākamā kampaņa. Turpmāk Rīgas mārketinga aktivitātēs plānojam arvien vairāk iesaistīt mūsu partnerus, un šī kampaņa ir lielisks piemērs tam, kādu nāktonē mēs gribētu redzēt sadarbību arī ar citiem partneriem pārējos mērķa tirgos,” sadarbību ar Tallink komentē Gastons Neimanis, RTAB direktors.
Rīgas reklāmas no 31.oktobra līdz 28.novembrim izvietotas Zviedrijas lielākajos preses izdevumos, interneta portālā aftonbladet.se, kā arī vidē Stokholmā, Norčepingā, Upsalā, Linkopingā, Eskilstūnā, Vasterasā, Fālunā, Gavlē un Borlangē. Kampaņas vizuālajos materiālos izmantotas 3 tēmas – Rīga kā Ziemassvētku galvaspilsēta, pilsētas piedāvājums gardēžiem un iepirkšanās cienītājiem. Latvijas galvaspilsēta tiek pozicionēta kā lielisks galamērķis, kur izbaudīt Ziemassvētku atmosfēru un iepirkties.
“Tallink ik gadu ar prāmi maršrutā Stokholma Rīga pārvadā vairāk nekā 600000 pasažieru. Tallink Silja AB Zviedrijas reklāmas tirgū regulāri iegulda ievērojamus līdzekļus Rīgas un Latvijas kā interesantas tūrisma vietas popularizēšanā. Mēs augstu vērtējam Rīgas centienus pilsētas popularizēšanā un esam gatavi piedalīties ar saviem resursiem un komunikācijas iespējām. Rīgai ir liels potenciāls piesaistīt arvien lielāku zviedru tūristu skaitu, un Tallink turpinās sadarboties ar LIVE RĪGA, lai padarītu Rīgu par iecienītu brīvdienu galamērķi,” uzsver Jānis Pāvuls, Tallink Silja AB komunikācijas vadītājs.