"Riga Street Food" atzīts par viens no labākajiem pasākumiem pasaulē

© Vladislavs Proškins, F64 Photo Agency

13. janvārī Vecrīgā notikušais ielu ēdienu festivāls "Riga Street Food" iekļuvis 2018. gada labāko publisko pasākumu piecniekā un pretendē uz prestižo Starptautiskā pasākumu un klātienes komunikācijas festivāla "Best Event Awards World" balvu. Tā šogad tiks pasniegta 23. novembrī Portugāles pilsētā Koimbrā.

"Riga Street Food" norisinājās Kaļķu-Vaļņu ielas krustojumā un, neskatoties uz mīnus 15 grādu salu, piesaistīja ļoti lielu gan vietējās, gan ārvalstu publikas interesi. 14 labāko Rīgas restorānu pavāri piekrita izaicinājumam neierastajos apstākļos turpināt meklēt Latvijas garšas kodu un piedāvāt apmeklētājiem dažādus kulināros pārsteigumus par ikvienam interesentam pieņemamām cenām. Tika radīta īsta festivāla gaisotne, pasākumu apmeklēja vairāk kā 10 000 cilvēku un tas tika pamanīts arī starptautiskajā publisko notikumu apritē.

"Riga Street Food" negaidīti iekļuvis pasaulē prestižākās pasākumu gada balvas nomināciju piecniekā kategorijā "Labākais publiskais pasākums"

Tā rezultātā festivāls "Riga Street Food" negaidīti iekļuvis pasaulē prestižākās pasākumu gada balvas nomināciju piecniekā kategorijā "Labākais publiskais pasākums" un jau drīzumā iespējams tiks apbalvots kā gada vislabākais publiskais pasākums pasaulē! Tā konkurenti ir "Swarovski" gaismas festivāls Vācijā, zinātnes un tehnoloģiju festivāls "Generation Discover" Nīderlandē, "Turkmenbashi International" ostas atklāšanas ceremonija Itālijā un Starptautiskās jogas dienas atzīmēšanas pasākums "Yoga by the Bay" Indijā.

"Best Event Awards" rīkotāji gada balvas nolikumā uzsver, ka apbalvo inovatīvākos, drosmīgākos pasākumu organizētājus, kuri domā ārpus ierastā rāmja, lauž rutīnas un nebaidās būt radoši. BEA radās 2006. gadā un nu jau kļuvusi par prestižāko pasākumu industrijas balvu visā pasaulē.

Festivālu "Riga Street Food" organizēja Rīgas tūrisma attīstības birojs "Live Rīga" sadarbībā ar zīmolu aktivizācijas un pasākumu mārketinga aģentūru "SponsorKing" un pasākumu producentu kompāniju "Ideju institūts".

"Katru gadu cenšamies Rīgā ieviest jaunas tradīcijas un radīt jaunus pasākumu konceptus," saka Rīgas tūrisma attīstības biroja valdes priekšsēdētāja Vita Jermoloviča. "Redzam, ka arī šai idejai ir sekotāji, par ko priecājamies! Šis festivāls ir arī kvalitātes rādītājs un apliecinājums Rīgas restorānu pavāru spējām, kuri sarežģītos laikapstākļos pagatavo kvalitatīvu ēdienu, apvienojot pilsētas dinamiku ar dabas veltēm."

"Līdz šim gada sākums pēc saspringtā Ziemassvētku laika ir bijis nedaudz klusāks, bet visu izmainījis festivāls "Riga Street Food"," saka viens no tā dalībniekiem, restorāna "Entresol" pavārs Raimonds Zommers. "Tas ir liels izaicinājums - gan organizētājiem, gan pavāriem, gan arī apmeklētājiem. Šajā festivālā pavāriem ir ļauta garšu brīvība, ko iespējams ikdienā neatļaujamies un nevaram realizēt. Varam gatavot uz ugunskura zupu, grilēt uz atklātas uguns utt. Ir forši iziet ielās neierastos apstākļos un apzināties, ka ar labu ēdienu, apmeklētājiem un pareizo atmosfēru aukstums nav šķērslis vēl vienam lieliskam pasākumam!"

Šogad notikušais bija jau otrais festivāls "Riga Street Food". Tā tradīcija tika aizsākta pērnā gada janvārī un šobrīd notiek gatavošanās jau nākamā gada festivālam.

Latvijā

Gan pasaulē, gan Latvijā katru gadu palielinās bērnu skaits, kuriem nepieciešama pediatriskā paliatīvā aprūpe, aģentūru LETA informēja Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS) Paliatīvās aprūpes dienesta vadītāja vietniece aprūpes jautājumos Sofja Tomase.

Svarīgākais