3.lapa
Jauniešus vairāk uzrunā sportiskā stila preces - bandanas, silikona aproces un kakla siksnas.
»Naudiņa novērojusi, ka tāpat ļoti populāras ir dažāda veida konfektes un saldumi. Rīgas veikalos tūristi tomēr biežāk izvēlas suvenīrus ar atpazīstamo Rīgas skatu dizainiem - magnētus, krūzes, piekariņus un konfekšu kārbas.
“Baltijas Suvenīru” īpašniece akcentē, ka šis gads iezīmē to, ka ārzemnieki nevēlas iegādāties dārgas preces, bet cenšas iekļauties piecu eiro robežās. “Šogad pircēji ir taupīgi,” saka Naudiņa. Viņa novērojusi, ka visbiežāk suvenīrus iegādājas Eiropas valstu tūristi - vācieši, angļi, francūži, itāļi, kā arī tūristi no Skandināvu un NVS valtīm.
Pašmāju pircēji gan uz suvenīru pirkšanu ir kūtri. “Vietējie klienti reti iegriežas klasiskajos suvenīru veikalos, jo uzskata, ka tur preces būs dārgas. Taču, šobrīd suvenīri ir plaši pieejami arī lielveikalos un dažādos tirdziņos, kur cilvēki bieži iegādājas dāvana saviem draugiem un radiniekiem ārzemēs,” stāsta Naudiņa.
Pašmāju pircēji aktīvi izvēlas preces ar etnisko tematiku - Latvju zīmēm, Lielvārdes jostu un citas, arī aproces un šalles šobrīd ir ļoti pieprasītas preces.