7.lapa
Mobilo sakaru operators "Tele2" no sestdienas, 14.marta, uz laiku slēgs klientu apkalpošanas centrus, tādējādi kompānija aicina klientus izmantot pakalpojumus un veikt pirkumus attālināti, aģentūru LETA informēja "Tele2" sabiedrisko attiecību vadītājs Latvijā Oskars Fīrmanis.
Viņš norādīja, ka "Tele2" biroja darbinieki līdz 14.aprīlim darbu turpinās attālinātā režīmā, strādājot no mājām. Šāds lēmums pieņemts, atbalstot valdības iniciatīvas ierobežot jaunā koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatību.
Pēc Fīrmaņa skaidrojā, izmantojot "Tele2" mājaslapu "www.tele2.lv", pašapkalpošanās portālu "mans.tele2.lv" un mobilo lietotni, ir iespējams saņemt visus svarīgākos pakalpojumus - veikt rēķinu apmaksu, tarifu plānu maiņu, jaunu pakalpojumu pieslēgšanu.