3.lapa
Patvaļīga radiatoru nomaiņa
RNP valdes priekšsēdētājs Aivars Gontarevs informē, ka viens no kvalitatīvas apkures nodrošināšanas aizkavēšanās apstākļiem ir saistīts ar iedzīvotāju rīcību. Pēc 1. septembra vairākos dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašumos tika veikta nesaskaņota radiatoru maiņa, kaut gan RNP bija noteicis liegumu iejaukties ēku apkures sistēmā. «Bet tas bija noticis daudzos simtos māju, un apkures pieslēgšana ievilkās,» saka A. Gontarevs. Cilvēki arī paši bija atgaisojuši radiatorus, ko nevajag darīt. Pēc tādām darbībām ūdens siltumapgādes sistēmā ir jāpapildina, bet to iedzīvotāji saviem spēkiem izdarīt nevar.
Turpmāk dzīvokļu īpašnieki, kuri patvaļīgi mainīs radiatorus, tiks pieķerti. RNP ir vienošanās ar SSR, ka tas mājas apkures sistēmas aprīkos ar spiedienu devējiem. Programmatūra ļaus atbildīgajiem speciālistiem operatīvi reaģēt uz spiediena izmaiņām, kā arī sistēmas avārijām. Jā, tas ļaus noteikt dzīvokli, kurā kāds būs patvaļīgi darbojies ap radiatoriem. Ja patvaļīgais atgaisotājs vai radiatoru mainītājs būs radījis zaudējumus vai izraisījis bīstamu situāciju, tad viņam zaudējumi būs jāatlīdzina regresa kārtībā, brīdina A. Gontarevs.
Spiedienu devēji tiks uzstādīti, sākot no šā gada beigām. Tas tiks izdarīts esošā līguma ietvaros ar SSR, izslēdzot nepieciešamību no dzīvokļu īpašniekiem piesaistīt papildu finansējumu.
***
Lai pēc iespējas operatīvāk reaģētu uz klientu pieteikumiem, ir izveidots nepārtraukti pieejams komunikācijas kanāls https://sos.rnparvaldnieks.lv. Tur iedzīvotāji var iesniegt sūdzības, informēt par problēmām.
RNP informatīvais tālrunis - 8900, avārijas situācijas var pieteikt visu diennakti.
Uzņēmuma Siltumservss Rīga avārijas tālrunis - 80000610.
Ja pēc 22. oktobra daudzdzīvokļu ēkās joprojām ir problēmas ar apkuri, iedzīvotāji ir aicināti rakstīt personīgi RNP valdes priekšsēdētājam Aivaram Gontarevam uz e-pastu gontarevs@rnparvaldnieks.lv.