"Saskaņas centrs" kārtējo reizi apsteidz popularitātē "Vienotību"

Latvijas iedzīvotāju vidū jūlijā populārākā partija bija "Saskaņas centrs" (SC) - ja rīt notiktu parlamenta vēlēšanas, par partiju balsotu 18,4% pilsoņu, liecina "Latvijas Faktu" jaunākā aptauja.Salīdzinot ar jūniju SC reitings ir pieaudzis - jūnijā šo partiju Saeimā vēlējās redzēt 14,7% un tas audzis par 3,7 procentpunktiem, tādējādi apsteidzot iepriekšējos līderus partiju "Vienotība".

Par "Vienotību" balsotu 17% pilsoņu, kas ir par 1,5% mazāk, kā tas bija jūnija mēnesī, kad par šo partiju balsotu 18,5%.

Par "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK (VL-TB/LNNK) balsotu 7,2% pilsoņu, kas ir par 0,4 procentpunktiem vairāk nekā pagājušajā mēnesī. Arī par Zaļo un zemnieku savienību balsotu 7,2% pilsoņu, bet atšķirībā no VL-TB/LNNK šīs partijas reitings salīdzinot ar pagājušo mēnesi krities 0,8 procentpunktiem.

Savukārt pārējās partijas 5% barjeru iekļūšanu Saeimā nepārvarētu, jo par Reformu partiju balsotu 2,5%, par partiju "Par cilvēka tiesībām vienotā Latvijā" balsotu 1,9%, bet par Latvijas Sociāldemokrātisko strādnieku partiju gatavi balsot būtu 1,4%.

Mazāk nekā 1% atbalstu saņēmusi arī Pēdējā partija, Kristīgi demokrātiskā savienības, "Par prezidentālu republiku", "Tautas kontrole" un partija "Brīvība. Brīvs no bailēm, naida un dusmām".

Gandrīz trešdaļa aptaujāto jeb 28,9% atzinuši, ka nav izlēmuši, par ko balsotu. Salīdzinot ar jūniju, neizlēmušo skaits ir nedaudz samazinājies - jūnijā tādu bija 29,8%. Bet 13,2% vēlēšanās vispār nepiedalītos.

Latvijā

Novembris ir laiks, kad tumšie vakari un drūmās dienas jau atkal kļuvušas par ikdienas realitāti. Šajā periodā dabiskās saules gaismas trūkums un pelēcīgā atmosfēra var ietekmēt ne tikai emocionālo labsajūtu un kopējo garastāvokli, bet arī fizisko pašsajūtu. Lai veiksmīgāk tiktu galā ar tumšā perioda sagādātajiem izaicinājumiem, apdrošināšanas sabiedrība "Gjensidige" ir apkopojusi vairākus ieteikumus, ko papildina psihoterapeita Reiņa Lazdas rekomendācijas, kā saglabāt emocionālo līdzsvaru.