Tika 6% pilsoņu atzīst, ka viņu izvēli Saeimas vēlēšanās ietekmē reklāmas

Tikai 6% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuriem ir LR pilsonība ir atzinuši, ka viņu izvēli Saeimas vēlēšanās ietekmē politiskās reklāmas. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā pētījums.

Tomēr absolūtais vairākums (91%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ir pārliecināti, ka viņu izvēli Saeimas vēlēšanās neiespaido politiskās reklāmas. 35% ekonomiski aktīvo pilsoņu uzskata, ka politiskās reklāmas drīzāk neietekmē, bet vairāk nekā puse (56%) ekonomiski aktīvo pilsoņu uzskata, ka politiskās reklāmas noteikti neietekmē viņu izvēli Saeimas vēlēšanās.

3% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Latvijā

Eiropas prokuratūra (European Public Prosecutor’s Office (EPPO)) sadarbībā ar Latvijas Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroju (KNAB) turpina rūpēties par Eiropas Savienības (ES) struktūrfondu izlietošanu likumīgā veidā, tvarstot tos, kuri tiesībsargu ieskatā mēģina izkrāpt ES finanses.

Svarīgākais