Tika 6% pilsoņu atzīst, ka viņu izvēli Saeimas vēlēšanās ietekmē reklāmas

Tikai 6% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuriem ir LR pilsonība ir atzinuši, ka viņu izvēli Saeimas vēlēšanās ietekmē politiskās reklāmas. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā pētījums.

Tomēr absolūtais vairākums (91%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ir pārliecināti, ka viņu izvēli Saeimas vēlēšanās neiespaido politiskās reklāmas. 35% ekonomiski aktīvo pilsoņu uzskata, ka politiskās reklāmas drīzāk neietekmē, bet vairāk nekā puse (56%) ekonomiski aktīvo pilsoņu uzskata, ka politiskās reklāmas noteikti neietekmē viņu izvēli Saeimas vēlēšanās.

3% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Latvijā

Pēc skandāla saistībā ar Latvijas radio LR4 kanāla žurnālistes Olgas Kņazevas izteikumiem nosūtīju jautājumus Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) priekšsēdētājam Jānim Siksnim. Atgādināsim: Kņazeva ēterā nolasīja latviešu valodu pazemojošu tekstu. Tā nebija vienīgā reize, kad tika demonstrēta LR4 žurnālistes un šī radio kanāla nepārprotama attieksme pret latviešu valodu.

Svarīgākais