Saeimas deputāts Kulbergs deklarējis 11 transportlīdzekļus

© Romāns Kokšarovs / F64

Saeimas deputāts Andris Kulbergs (AS), rudenī stājoties amatā, iesniedzis valsts amatpersonas deklarāciju, kurā iekļāvis 11 transportlīdzekļus.

Parlamentārieša īpašumā ir vairākas retro automašīnas - 1939.gada "Alfa Romeo 6C 2500 SS", 1973.gada "Dodge Challenger", 1984.gada "Audi Coupe" un 1985.gada "Audi 90", kā arī viens retro motocikls - 1956.gada "EMW R35".

Kulbergam pieder 1999.gada izlaiduma automašīna "Mitsubishi Lancer Evolution" un vēl viena tāda paša modeļa un vecuma automašīna ir viņa valdījumā.

"Apvienotā saraksta" (AS) deputātam pieder arī divi moderni motocikli - 2018.gada izlaiduma "Ducati Multistrada 1260 S" un 2020.gada "KTM 125 Duke".

Vēl parlamentārieša īpašumā ir 2006.gadā ražots bezceļu kvadracikls "Suzuki LT-R 450" un dzīvojamā piekabe "Tabbert 327".

Politiķim pieder divi nekustamie īpašumi Rīgā, viņam ir 975 akcijas Lielbritānijas automobiļu izplatīšanas, mazumtirdzniecības un pakalpojumu uzņēmumā "Inchcape plc", kuru kopējā nominālvērtība ir 8190 mārciņas jeb 9303 eiro.

Deputāts ir deklarējis gan skaidrās, gan bezskaidrās naudas uzkrājumus. Skaidrā naudā deputāts ir uzkrājis 15 250 eiro, bet bezskaidrā - kopumā 13 903 eiro.

Parlamentārietis ieņem amatu arī SIA "VK development" un Auto asociācijas valdē, kā arī Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) padomē.

Latvijā

Kādēļ akciju sabiedrība “Rīgas siltums” vēlējās būtiski lielākus tarifus siltumenerģijai, pēc tam pārdomāja un pēkšņi vēlējās mazākus, uz kā rēķina tika prasīti zemāki tarifi, vai alkas pēc lielākiem tarifiem mazinātos, ja sabiedrībā neraisītos sašutums, interesi par notiekošo neizrādītu ekonomikas ministrs un akcionārs Rīgas dome; vai mazajiem siltuma ražotājiem ir pamats sūdzēties par grūto dzīvi; kādēļ nedrīkst pieļaut TEC radītā siltuma izkūpināšanu gaisā, kādēļ par nozari atbildīgajām ministrijām un arī Tieslietu ministrijai būtu sabiedrībai jāizskaidro, kā valsts raugās uz iniciatīvu tiesas ceļā no valsts atprasīt miljardus par OIK; kādēļ nepieciešams izmaiņas likumdošanā par ūdens apriti; ko darīt ar izmaksām par abonētās preses izplatīšanu; vai varam prognozēt tarifus pakalpojumiem tuvākajā nākotnē – “nra.lv” saruna ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) priekšsēdētāju Aldu Ozolu.

Svarīgākais