Aptauja: Reklāmu daudzums pirms Saeimas vēlēšanām varētu ietekmēt vēlēšanu rezultātus

Gandrīz puse jeb 44% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka reklāmu daudzums pirms Saeimas vēlēšanām lielā mērā ietekmē vēlēšanu rezultātus, liecina pētījumu aģentūras "TNS Latvia" aprīlī veiktais pētījums.

Aptuveni divas piektdaļas ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju atzinušas, ka reklāmu daudzums presē, televīzijā, radio un citur pirms Saeimas vēlēšanām "lielā mērā" ietekmē Saeimas vēlēšanu rezultātus: 15% uzskata, ka reklāma "ļoti lielā mērā" ietekmē vēlēšanu rezultātus, bet 29% uzskata, ka reklāmu daudzums drīzāk ietekmē Saeimas vēlēšanu rezultātus.

Katrs ceturtais aptaujātais jeb 24% uzskata, ka reklāmu daudzums pirms Saeimas vēlēšanām ne ietekmē, ne neietekmē Saeimas vēlēšanu rezultātus.

11% uzskata, ka reklāma pirms Saeimas vēlēšanām drīzāk neietekmē vēlēšanu rezultātus, bet 14% aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka reklāmu daudzums pirms Saeimas vēlēšanām nemaz neietekmē Saeimas vēlēšanu rezultātus.

Pētījums veikts sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu "900 sekundes". Aptauju veica ar interneta starpniecību, visā Latvijā aptaujājot 750 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Svarīgākais