Zināmi partiju vēlēšanu kampaņu veidotaji

Telekompānijas LNT raidījums "Top 10" noskaidrojis lielāko partiju Saeimas vēlēšanu kampaņu potenciālos veidotājus.

Zaļo un zemnieku savienības kampaņu vadīs Ainars Vladimirovs, kurš jau ir ilggadējs šī politiskā spēka kampaņu autors.

Tautas partija savas kampaņas veidošanai piesaistījusi reklāmas aģentūras "TBWA\Latvija" radošo direktoru Mārtiņu Ķibildu. Savukārt LPP/LC kampaņa atkal uzticēta reklāmas aģentūras "!Mooz" radošajam direktoram Ērikam Stendzeniekam. Raidījums gan norāda, ka, cerot iekļūt Saeimā, Tautas partija un LPP/LC plāno apvienot savus spēkus. Kā viena no šī tandēma nosaukuma iespējamajām versijām minēta "Pirmā Tautas partija".

"Saskaņas centra" kampaņu veidošot pašreizējais Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC), kurš ir arī savas partijas līdzšinējo kampaņu veidotājs.

Savukārt par "Jaunā laika", Pilsoniskās savienības un partijas "Sabiedrība citai politikai" jaunveidojamās apvienības "Vienotība" kampaņas vadītāju šomēnes izraudzīts reklāmas aģentūras "King&Banzai" vadītājs Andis Zusts.

Jaunas, radošas "smadzenes" politiskajam spēkam bijušas nepieciešamas, jo "Jaunā laika" partneri nav apmierināti ar partijas "pīrādziņu" reklāmu pērn. Konsultēt "Vienotību" gan gatavs arī līdzšinējais "Jaunā laika" kampaņu līdzautors, aģentūras "McCann Erickson Riga" direktors Ainārs Ščipčinskis.

Kampaņu veidotāji uzskata, ka partijas naudu netaupīs un lielās partijas iztērēs visu likumā atļauto pusmiljonu latu. Politiskajām reklāmām medijos aizliegts piemērot atlaides, tādēļ reklāmu budžets pietiks labi, ja mēnesim, lēš eksperti, līdz ar to vismasīvāko kampaņu varam gaidīt septembrī.

Arī šoreiz partijas meklēšot radošus risinājumus, kā lēti, bet pamanāmi uzrunāt vēlētājus. Neiztiks arī bez nomelnošanas un skandāliem.

Pēc kampaņu veidotāju domām, vēlētāji vēl tic noteiktām partiju sejām, tādēļ kampaņas būs orientētas uz personībām, nevis programmām. Viņi prognozē, ka arī šoruden no reklāmām uzvēlētājiem raudzīsies tieši partiju līderi.

Svarīgākais