Pagājušā gada otrajā pusē, salīdzinot ar 2008.gadu, par 22% samazinājies Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) Ziņojumu centrā pieņemto apmeklētāju skaits, kā arī par 28% samazinājies pa anonīmo bezmaksas uzticības tālruni saņemto zvanu skaits, lai gan pēdējos divos gados pēc konsekventa krituma kopš 2004.gada, nostabilizējies saņemto iesniegumu skaits.
Pagājušā gada otrajā pusgadā KNAB Ziņojumu centrā ir pieņemti 64 apmeklētāji un 536 reizes saņemta informācija pa uzticības tālruni 8000 2070. Biroja lietvedībā saņemti un reģistrēti 4013 dokumenti, no tiem 114 juridisku personu iesniegumi un 508 fizisku personu iesniegumi par, iespējams, koruptīvu valsts amatpersonu rīcību, liecina ziņojums par KNAB pagājušā gada otrā pusgada darba rezultātiem.
Aptuveni 67% reģistrēto fizisko un juridisko personu iesniegumu tika nodoti izvērtēšanai biroja atbildīgajām nodaļām, 32% iesniegumu saturēja faktus, kuru pārbaude neatbilst KNAB funkcijām, tāpēc tika sagatavota atbilde iesniedzējam vai tie tika pārsūtīti pēc piekritības citām kompetentajām institūcijām.
Birojs pagājušā gada otrajā pusē nosūtījis 5863 dokumentus valsts un pašvaldību iestādēm, fiziskām un juridiskām personām, sniegti arī 85 atzinumi par dažādiem tiesību aktu projektiem.