Partijas "Saskaņa" pirmsvēlēšanu kampaņas mērķis uzrunāt latviešu tautības vēlētājus ir attaisnojies, aģentūrai LETA pauda "Saskaņas" priekšvēlēšanu kampaņas vadītājs Jurģis Liepnieks.
Vērtējot provizoriskos Saeimas vēlēšanu rezultātus, Liepnieks atzina, ka "Saskaņai" vēlēšanās veicies labi, ko novērtējot ikviena partija, kas ieguvusi vislielāko vēlētāju atbalstu. Detalizētāk provizoriskos vēlēšanu rezultātus Liepnieks atteicās komentēt, jo vēl neesot izanalizējis visus datus.
Vaicāts, vai "Saskaņas" rezultātu būtiski ietekmēja partijas pirmsvēlēšanu kampaņa, Liepnieks norādīja, ka jebkura kampaņa ietekmē rezultātu.
Savukārt uz jautājumu, vai "Saskaņa", vērtējot vēlēšanu rezultātus, tomēr būtu izmantojusi citas priekšvēlēšanu kampaņas metodes, varbūt pat no dažām atsakoties, Liepnieks sacīja, ka tas ir sarežģīts jautājums, kas prasa dziļāku analīzi.
"Šajā kampaņā lielu uzmanību pievērsām latviešu tautības vēlētājiem, kam tērējām diezgan daudz resursu. Cik lielā mērā tas ir izdevies, man ir grūti pateikt. Tiesa, dažos novados "Saskaņai" ir izdevies sasniegt plānoto, piemēram, ļoti bažījāmies par rezultātu Vidzemē un Latgalē. Bet šie rezultāti mūs apmierina," norādīja Liepnieks.
Tāpat sabiedrisko attiecību eksperts atzina, ka no šīs dienas viņam beigušās attiecības ar "Saskaņu". "Biju apņēmies veidot "Saskaņas" vēlēšanu kampaņu, bet par turpmāko sadarbību vēl neesam runājuši," teica Liepnieks.
Kā ziņots, pēc aptuveni 98% balsu saskaitīšanas atbilstoši provizoriskajiem vēlēšanu rezultātiem "Saskaņa" jaunajā parlamenta sasaukumā ieguvusi 25 deputātu vietas, "Vienotība" - 23, Zaļo un zemnieku savienība (ZZS) - 21, nacionālā apvienība "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un brīvībai"/LNNK (VL-TB/LNNK) - 17, bet "No sirds Latvijai" (NSL) un Latvijas Reģionu apvienību (LRA) Saeimā pārstāvēs pa septiņiem deputātiem.