Jēkabpils iedzīvotāja Aleksandra saskārusies ar dīvainu situāciju – piektdienas vakarā vēlējusies savā “Swedbank” kontā iemaksāt naudu, lai paspētu veikt svarīgu pārskaitījumu, taču bankomāts uzkāries un nauda kontā nav ieskaitījusies, ziņo "Bez tabu".
"“Es vēlējos iemaksāt 55 eiro. Nominālos - 20 eiro, 10 eiro un piecas piecu eiro banknotes. Bankomātā ievietoju naudu, kādu brīdī tas skaitīja, taču tikpat drīz atmeta atpakaļ 10 eiro. Citu banknošu tur nebija. Naudas ievietošanas kastes durvis aizvērās, tad bankomāts sāka diezgan dīvaini uzvesties," stāsta Aleksandra.
Pēc Aleksandras stāstītā, bankomāts izdvesis dīvainas skaņas, ilgi it kā kaut ko skaitījis, beigās uzkāries un sācis restartēties un atgriezies sākuma ekrānā tā, it kā nekas nebūtu noticis.
Kā pati Aleksandra saka - izvilkusi nelaimīgo lozi! Nekavējoties zvanījusi bankai, lai pavēstītu par šo notikumu, tur teikuši, ka viņas pretenzija ir reģistrēta. Ņemot vērā, ka tā bijusi piektdiena, telefoniski tiek brīdināta, ka brīvdienās inkasenti nebraucot.
"Tā nav klienta problēma, ka bankai šī lieta nav sakārtota," norāda Aleksandra.
Sieviete pēc pāris dienām saņēmusi savā kontā 20 eiro. Nobrīnījusies. Sākotnēji domājusi, ka tā ir kāda kompensācija par nodarītajiem zaudējumiem. Atkārtoti sazinājusies ar banku, kur Aleksandrai teikts, ka šī situācija ir atrisināta, lai gan tā nebūt nav, jo pat ar saņemtajiem 20 eiro no kopējās iemaksātās summas iztrūkst vēl 25 eiro.
Jēkabpiliete tā arī netika skaidrībā, kāpēc uzreiz netika atmaksāta visa summa, tāpēc patiesības meklējumos raidījums devās uz “Swedbanka” centrālo biroju.
"Šādas kļūmes mēdz gadīties. Bieži tas ir naudas sasprūduma dēļ. Veicot bankomāta inkasāciju, "pazudusī" nauda tiek atrasta."