"Swedbank" skaidro bankas darbības traucējumu iemeslus

© Ilze Zvēra/F64 Photo Agency

Šodien pēcpusdienā no plkst.16.33-17.37 tika reģistrēti traucējumi vairākos Swedbank nodrošinātajos pakalpojumos. Tie radušies saistībā ar iepriekšējā naktī veiktiem sistēmas atjaunināšanas darbiem, skaidro banka.

"Aktivizējoties klientu plūsmai dienas laikā, diemžēl saskārāmies ar neprognozētām tehniskām problēmām klientu apkalpošanas sistēmās, kas negatīvi ietekmēja mūsu pakalpojumu pieejamību.

Esam jau piesaistījuši spēcīgākos tehniskos kolēģus visas Baltijas mērogā, kuri novērsa sistēmas kļūmes un šobrīd izstrādā uzlabojumus, lai situācija vairs nevarētu atkārtoties nākotnē.

Banka šobrīd ir atgriezusies pie ierastā darba režīma. Atvainojamies visiem klientiem un mūsu pakalpojumu lietotājiem par sagādātajām neērtībām," skaidro Swedbank.

Kā iepriekš vēstīts, ceturtdienas pēcpusdienā bija īslaicīgi traucēta "Swedbank" pakalpojumu darbība - ierobežota internetbankas, mobilās lietotnes, karšu un bankomātu izmantošana.

Svarīgākais