Kurzemē attīstīs tūrisma pakalpojuma zīmolu "Ražots Kurzemē"

Kurzemē šogad, īstenojot Eiropas Sociālā fonda (ESF) līdzfinansētu projektu, plānots attīstīt tūrisma pakalpojuma zīmolu "Ražots Kurzemē", aģentūrai BNS pavēstīja Kurzemes tūrisma asociācijas (KTA) izpilddirektore Jana Bergmane.

Viņa informēja, ka KTA noslēgusi līgumu ar Sabiedrības integrācijas fondu par projekta "Jauna un inovatīva tūrisma pakalpojuma attīstīšana Kurzemē" realizāciju. Projekta mērķis ir attīstīt jaunu inovatīvu publisko tūrisma pakalpojumu – zīmolu "Ražots Kurzemē".

Projekta laikā plānots dažādas aktivitātes, tostarp zīmola "Ražots Kurzemē" attīstības stratēģijas izstrāde, paredzot rīkot konkursu ražotājiem par zīmola stāsta izveidi.

Tāpat iecerēts veikt pētījumu par gastronomisko tūrismu Kurzemē, kurā iekļaus informāciju par gastronomiskā tūrisma attīstības vēsturi, Kurzemes īpašajiem ēdieniem, tradīcijām, piedāvātājiem, ražotājiem un citiem jautājumiem, klāstīja Bergmane.

Pēc viņas teiktā, projekta laikā plānots arī pieredzes apmaiņas brauciens uz Slovēniju. Brauciena mērķis ir iepazīties ar Slovēnijas nevalstisko organizāciju darbību, ražojumu tūrisma piedāvājumiem, īpaši kulināro mantojumu un tā tūrisma produktiem, kā arī iepazīties ar Slovēnijas pieredzi jaunu tūrisma pakalpojumu veidošanā.

Vēl šogad arī tiks pilnveidota zīmola "Ražots Kurzemē" mājaslapa, kur būs pieejama informācija ar bilžu galeriju, aprakstiem, stāstu par zīmolu, video, kā arī jaunums – e-apmācība uzņēmējiem par tūrisma produktu veidošanu, produktu noformējumu un dizainu, kā arī mārketingu.

Zīmola "Ražots Kurzemē" atpazīstamības veicināšanai iecerēts organizēt informatīvo pasākumu "Kurzemes dienas", lai prezentētu jaunos pakalpojumus, tūrisma maršrutus un zīmola stāstus. Lai nodrošinātu pilnvērtīgu informācijas nodošanu par izveidoto jauno pakalpojumu ne tikai Latvijā, bet arī ārpus Latvijas, plānots izdot zīmola "Ražots Kurzemē" tūrisma brošūru četrās valodās, piebilda Bergmane.

Projekta "Jauna un inovatīva tūrisma pakalpojuma attīstīšana Kurzemē" īstenošanai paredzētās kopējās attiecināmās izmaksas ir 20,1 tūkstotis latu, tostarp 93% no projekta finansē Eiropas Savienība. Projektu plānots īstenot līdz 2012.gada 31.augustam.

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais