Japāņu tūrisma speciālisti apmierināti ar vizīti Latvijā

Japānas tūrisma operatoru un aģentūru pārstāvju grupa, kas pagājušajā nedēļā pēc Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) uzaicinājuma vairāku dienu laikā apceļoja Latviju un tikās ar mūsu valsts tūrisma pakalpojumu sniedzējiem, beigusies. Pēc viesu vārdiem,viņi ieraudzījuši un uzzinājuši daudz interesanta par mūsu zemi.

„Esmu pārliecināts, ka maniem tautiešiem šķistu aizraujoši apmeklēt tādu vietu kā jūsu Centrāltirgus," sacīja Rioma Kavači no tūrisma firmas „Tumlare Corporation”, stāstot par saviem iespaidiem.

Vizīti bija organizējis aģentūras TAVA mārketinga partneris „Foresight marketing” Japānā. Tās direktors Šigejoši Noto Latvijā viesojas jau trešo reizi. Viņš izteica nožēlu, ka neesot vēl bijusi iespēja ieraudzīt mūsu vasaru, bet pārējos gadalaikus Noto jau ir iepazinis.

Vizītes laikā japāņi apmeklēja tradicionālas tūristu iecienītas vietas – Vecrīgu, Rundāli, Nacionālo operu, un iepazinās arī ar ceļvežos mazāk izceltiem objektiem.

Pēc grupas gides Jeļenas Viktorovas vārdiem, japāņu viesiem sevišķi paticis brauciens uz Bauskas pili, kur muzeja darbinieki bija sagatavojuši aizraujošu prezentāciju. Viduslaiku dejas un senā kauliņu spēle, kurā viņiem bija izdevība pārbaudīt savu veiksmi.

Grupas vadītājs Šigejoši Noto atzīst, ka japāņiem vēlēšanās ceļot ir ielikta asinīs. Kā cilvēki, kuri ilgstoši dzīvojuši izolācijā no pārējās pasaules, viņi tagad ļoti augstu novērtē iespēju doties ārpus savām mājām un iepazīt citas zemes un tautas. Uz jautājumu, vai modernās tehnoloģijas ir ietekmējušas viņu ceļošanu, viesi apgalvo, ka – nenoliedzami. Laikā, kad nebija iespējams daudz ko uzzināt internetā, cilvēkiem bijis daudz vairāk ilūziju. Tagad ilūzijas daudzos gadījumos ir zudušas, tomēr ceļošanas prieks nav gājis mazumā.

Viesi iepazinās ar Jūrmalu un Siguldu, atpūtās spa un vēroja keramiķi Ingrīdu Žagatu viņas radošajā darbnīcā ceplī, u. c. Pirms kāpšanas uz prāmja, lai dotos uz Stokholmu un no turienes mērotu atpakaļceļu uz Tokiju, Šigejoši Noto un pārējie viņa tautieši tūrisma speciālisti pateicās par vizīti, kas bijusi patīkama un vērtīga, un apliecināja, ka Latvijai ir liels tūrisma potenciāls, lai piesaistītu japāņu tūristus.

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais