Vakar, 18.augustā, Biznesa augstskolā Turība pulcējās tūrisma nozares esošie un topošie speciālisti, lai būtu klāt apjomīgākās grāmatas par tūrisma mārketingu latviešu valodā "Tūrisma mārketings" atklāšanas svētkos.
Augstskolu un radošo komandu, kas strādāja pie grāmatas izdošanas, sveica Turības prorektors Imants Bergs, Izglītības un zinātnes ministrijas Augstākās izglītības departamenta direktore Gita Rēvalde, Tūrisma un attīstības valsts aģentūras Stratēģiskās plānošanas vadītāja Inese Šīrava.
Pasākumu vadīja Turības izdevniecības vadītāja Daiga Rugāja, sakot lielu paldies grāmatas finansiālajiem atbalstītājiem Rīgas Brīvostai un Rīgas Aeronavigācijas institūtam. Rīgas Brīvostas Kruīzu kuģu un pasažieru daļas vadītāja Inita Luna uzrunā pauda prieku par iespēju iesaistīties tik nozīmīgas grāmatas tapšanā. Olafs Jānis Brinkmanis, Rīgas Aeronavigācijas institūta rektors, novēlēja, lai arī turpmāk šādas grāmatas tiktu izdotas arvien vairāk un jaunie, ar tūrisma nozari saistītie profesionāļi varētu iegūt kvalitatīvas zināšanas.
Redaktores, kas pārstrādāja Vācijā izdoto grāmatu atbilstoši Latvijas tūrisma videi, Aija van der Steina, Biznesa augstskolas Turība Starptautiskā tūrisma fakultātes lektore, un Ilze Medne, Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātes lektore, svētku dalībniekus iepazīstināja ar grāmatas tapšanas aizkulisēm un pauda gandarījumu par paveikto darbu. "Turpmāk lekciju laikā varēsim vairāk strādāt praktiski, jo studenti no šīs grāmatas varēs apgūt teoriju patstāvīgi, lasot mājās," komentē A. van der Steina.
Vācu autora Valtera Freijera grāmatā "Tūrisma mārketings", kuras apakšvirsraksts ir "Uz tirgu orientēta tūrisma mikroekonomikas un makroekonomikas pārvaldība" atspoguļoti tūrisma mārketinga pārvaldības pamati gan tūrisma operatoriem, ceļojumu aģentūrām, tūrisma mītnēm, gan tūrisma vietu pārvaldības organizācijām, tūrisma apvienībām, asociācijām, kas darbojas tūrisma mikrolīmenī un makrolīmenī. Grāmata paredzēta tūrisma uzņēmējdarbības studentiem, nozares pētniekiem un profesionāļiem. Tajā atrodami padomi mārketinga koncepciju izstrādē, kas noderēs gan tūrisma praktiķiem, gan citu nozaru speciālistiem.