Stendzenieka reklāmas aģentūra izstrādās Live Rīga reklāmas kampaņas

Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) iepirkumā par LIVE RĪGA šī gada rudens un ziemas, kā arī 2012.gada pavasara un vasaras reklāmu kampaņu izstrādi par labāko no iesniegtajiem piedāvājumiem atzīts SIA !Mooz kampaņas ideja.

Kopējā līguma summa ir 19 900 lati bez pievienotās vērtības nodokļa. Kopumā tika iesniegti 3 piedāvājumi.

Pretendenta uzdevums bija izstrādāt reklāmas kampaņas ideju un vizuālo risinājumu, kas atspoguļotu daudzveidīgās atpūtas un izklaides iespējas Rīgā un būtu pielāgojams gan rudens/ziemas, gan pavasara/vasaras kampaņām. Bija jāņem vērā, ka galvenie komunikācijas kanāli mērķa tirgos būs preses izdevumi, žurnāli, vide un internets.

RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča atzīst, ka priecājas par starptautiski atzītās reklāmas aģentūras !Mooz, kurai ir pieredze darbā pie vairākām Rīgas un Latvijas tūrisma piedāvājuma popularizēšanas kampaņām iesaistīties kopīgā darbā, lai veidotu atmiņā paliekošas LIVE RĪGA kampaņas,fokusējot uzmanību uz daudzveidīgām atpūtas un izklaides iespējām Rīgā, kas sekmētu tūristu pieplūdumu ilgtermiņā.

Savukārt, Reklāmas aģentūras !Mooz radošais direktors Ēriks Stendzenieks,piebilst: “Esam gandarīti un lepni ar iespēju reklamēt vienu no brīnišķīgākajām Eiropas pilsētām. Live Rīga ir spēcīgs, integrēts zīmols, būtībā – Rīgas kvalitātes zīme, tādēļ pie kampaņas strādāt bija salīdzinoši viegli."

Paredzēts, ka LIVE RĪGA reklāmas kampaņas notiks astoņās valstīs - Vācijā, Krievijā, Norvēģijā, Zviedrijā, Somijā, Igaunijā, Lietuvā un Gruzijā. Galvenā mērķa grupa -ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 25 līdz 55 gadiem. Reklāmas kampaņu norise paredzēta šogad oktobrī un novembrī, bet 2012. gadā - aprīlī un maijā.

Svarīgākais