Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB) marta vidū ir sācis Rīgas tūrisma veicināšanas mārketinga komunikāciju pavasara/vasaras kampaņu, kas norisināsies līdz 31.maijam.
Pavasara/vasaras kampaņas ietvaros tūristi no Vācijas, Zviedrijas, Norvēģijas, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Somijas, Izraēlas, Gruzijas un Baltkrievijas tiks aicināti pavadīt brīvdienas un iemīlēties Rīgā. Attīstot iepriekšējās kampaņās gūto pieredzi sekmīgā tūristu piesaistīšanā Rīgai, kampaņā tiks izmantoti jauni risinājumi tiešākai auditorijas iesaistei – Facebook Weekend Guide, Foursquare, Twitter iespējas un cilvēku pieredzes stāsti.
Rīgas pavasara/vasaras mārketinga komunikāciju kampaņas vizuālais risinājums ir jau vairākās LIVE RĪGA kampaņās izmantotais un efektivitāti apliecinājušais sirds tēls. Tas uz Vecrīgas īpašās vides un atmosfēras fona aicina potenciālos viesus iemīlēties Rīgā.
Potenciālo tūristu uzrunāšanai desmit ārvalstu tirgos izmantos reklāmu internetā, vides reklāmu un reklāmu drukātajos medijos. RTAB organizēs mediju un tūroperatoru vizītes un veidos publicitāti par Rīgu arī pēc reklāmas kampaņas. Šogad, ar dalību jau 3 izstādēs – MATKA, ITB un MITT, RTAB papildus uzsācis plaši prezentēt Rīgas tūrisma piedāvājumu starptautiskajās izstādēs un kontaktu biržās.
Kampaņas ietvaros aktīvi tiks izmantoti LIVE RĪGA profili sociālajos medijos. Tā, piemēram, tiks papildināta LIVE RĪGA lapa Foursquare, sniedzot arvien vairāk ieteikumu un padomu par interesantām vietām Rīgā. Tiks turpināta iniciatīva LIVE RĪGA Facebook lapā un Twitter kontā regulāri publicēt nedēļas nogaļu pasākumu ceļvedi (Weekend Guide). Vienlaikus Twitter vidē tiks izspēlēti konkursi, lai veicinātu interesi par Rīgu, tajā notiekošajām aktivitātēm un vēlmi šeit viesoties.
Kopumā laika posmā no 1.marta līdz 31.maijam Rīgas reklāmas parādīsies vairāk nekā 30 dažādos preses izdevumos, 20 interneta portālos, tiks izmantotas Google un Yandex iespējas. Visplašākā vides reklāmas kampaņa paredzēta Vācijā 5 pilsētās – Berlīnē, Frankfurtē, Minhenē, Diseldorfā un Hamburgā, Oslo paredzēts izvietot vides reklāmu sabiedriskā transporta pieturvietās. Vides reklāma plānota arī Sanktpēterburgā.
Lietuvā un Igaunijā reklāmas aktivitātes sāksies maijā un galvenais uzsvars būs uz lielāko un interesantāko pasākumu reklamēšanu – Go Blonde, Nordea Rīgas maratons, Operas festivāls, Rīga 810.
Reklāmas kampaņas ietvaros Krievijā jau ir realizēti sadarbības projekti ar žurnāliem OK, Hello un InStyle, kuros publicēti raksti par Rīgu kā pavasaras brīvdienu galamērķi. Līdzīgi sadarbības projekti veikti arī Somijā, Zviedrijā un Norvēģijā ar vadošajiem nedēļas un mēneša izdevumiem, piemēram, Me Naiset Somijā, KK Norvēģijā un Ma Bra Zviedrijā.
Krievijā reklāmas kampaņa turpināsies ar radio konkursu, kā arī ar Krievijā atpazīstamu cilvēku viesošanos Rīgā, kas tiks atspoguļota projekta sadarbības medijos un sociālajos tīklos.
2011.gada pirmā pusgada LIVE RĪGA reklāmas aktivitāšu budžets ir 430 000 latu.