Vācijas aģentūra Embassy saņēmusi godalgu starptautiskā korporatīvā dizaina konkursā Corporate Design Preis par LIVE RĪGA zīmola izstrādi. Rīgas pilsētas tūrisma zīmols tika atzīts par labāko kategorijā Jaunieviestā B2C (bizness-patērētājam) vizuālā identitāte. Vienlaikus šajā kategorijā tika godināts Nezu muzeja Tokijā un Drēzdenes teātra Vācijā jaunais zīmols, ziņo portāls turismabizness.lv
Konkursu Corporate Design Preis ik gadu organizē kompānija Awards Unlimited.
“Šī nominācija un balva mums ir īpaši nozīmīga, jo jaunieviestā B2C vizuālā identitāte ir joma, kurā nevar balstīties uz sen izveidotu zīmolu. Tas ir jāizstrādā no nulles, un zīmolam ir efektīvi jāuzrunā patērētāji. Un LIVE RĪGA zīmols tāds ir. Citādi mēs nebūtu ieguvuši godalgu,” piebilst Klauss Asemans (Klaus Asemann) Embassy vadošais partneris.
Konkursā Corporate Design Preis piedalījās reklāmas aģentūras no Vācijas, Austrijas, Šveices un Francijas. Dažādās kategorijās tika pārstāvēti tādi zīmoli kā Audi, Commerzbank, Munich Re, Hugo Boss, Deutsche Telekom un citi.
Vācijas aģentūra Embassy ir izstrādājusi Rīgas pilsētas tūrisma zīmolu LIVE RĪGA un tā ieviešanas stratēģiju. LIVE RĪGA zīmols tika prezentēts 2009.gada oktobrī. Embassy, kas apvieno dizaina, zīmolvedības un komunikācijas ekspertus, ir pazīstama kā Berlīnes pilsētas tēla veidotāja. Tās realizētā 2008.gada kampaņa Be Berlin ir viens no spilgtākajiem pilsētu mārketinga veiksmes stāstiem pēdējo gadu laikā.